Ka diçka tepër të fuqishme për dritat blu që projektuesit e ekranit tonë të smartphoneve, tabletë dhe laptopë kanë qenë në gjendje të krijojnë.

Dritat në këto ekranet shkëlqejnë aq ndritshëm sa mund t’i shohim ato edhe gjatë një dite me diell. Natën, ata janë mjaft të ndritshëm që ata janë krahasuar me një “dritare të vogël” që dielli mund të kalojë përmes.

Për këtë arsye duke qendruar me shikim natën në telefonin tuaj është një ide e tmerrshme.

Trupat tanë natyrisht ndjekin një cikël që na ndihmon të qëndrojmë zgjuar dhe të vëmendshëm gjatë ditës dhe na ndihmon të marrim pushim thelbësor gjatë natës. Por kur i shohim këto ekranet kur po bëhemi gati për gjumë, truri ynë ngatërrohet.

Kjo dritë ka një efekt të ngjashëm në pamjen e diellit në mëngjes, gjë që shkakton trurin për të ndaluar prodhimin e melatoninës , një hormon që i jep trupit tuaj “kohë për të fjetur”. Duke ndërprerë prodhimin e melatonineve, drita e smartfonëve mund të prishë ciklin tuaj të gjumit si një lloj lagjeje të shkaktuar artificialisht. Kjo e bën më të vështirë të bjerë dhe të qëndrojë në gjumë – dhe potencialisht shkakton probleme serioze shëndetësore përgjatë rrugës.

Ja se si funksionon:

Për të luftuar këtë problem, dizajnerët e aplikacioneve kanë krijuar programe si f.lux dhe modaliteti i ndryshimit të natës së Apple për iPhone, të cilat të dy rregullojnë tonet e lehta të emetuara nga ekranet për të hequr dritën blu të ndritshme nga ekrani në kohë të caktuara të ditës. Shumë përdorues bien nga efektet e këtyre aplikacioneve dhe ngjyrën portokalli që krijojnë, ndjehen më pak të ashpër për syrin.

Nëse jeni duke u përpjekur për t’u përgatitur për shtrat dhe një e-mail i punës së natës vonë shfaqet, kjo mund të thyejë gjumin tuaj edhe më shumë sesa mbyllja e prodhimit tuaj të melatoninës.