IGTV i Instagram-it ishte gati të fillonte në një epokë të re për ndarjen e videos në rrjetet sociale, megjithatë iniciativa e kompanisë nuk u pranua siç pritej. Një zyrtar në Facebook (në pronësi të Instagram) ka konfirmuar se Instagram po heq ikonën IGTV nga maja e ndërfaqes kryesore të saj. “Shumë pak njerëz përdorin këtë buton dhe në vend të kësaj, shumica e tyre shikojnë përmbajtje video nga burimet e tyre kryesore, përmes kanaleve përkatëse Explore, përdorin profile ose një aplikacion të dedikuar IGTV,” tha një zyrtar i Facebook.

Instagram ka bërë lëshime të shumta për IGTV në të kaluarën, të tilla si mundësimi i videos panoramike në vend të klipeve vertikale, dhe së fundmi opsioni për të postuar video IGTV direkt nga një aplikacion standard. Nuk theksohet pse përdorimi i tasteve IGTV ishte i dobët. Mund të jetë për mënyrën se si njerëzit përdorin Instagram-in.

Njerëzit zakonisht përdorin rrjete sociale për t’u lidhur me miqtë dhe për të ndarë pjesë të ngjarjeve të tyre të përditshme, që do të thotë se ata nuk do të kalojnë pesë minuta duke parë një video të krijuar profesionalisht që ata tashmë kanë në YouTube, transmeton KosovaPress. Kur bëhet fjalë për krijuesit, Instagram nuk ofron mundësinë e fitimit të parave nga kjo lloj përmbajtje video, kjo është arsyeja pse shumica zgjedhin opsionin për të krijuar videot e zakonshme më të shkurtra në Instagram.