Jo më vetëm TikTok, Twitch, faqja e transmetimit të drejtpërdrejtë për videolojrat, e nisur në 2011 dhe e blerë tre vjet më vonë nga Amazon për 970 milionë dollarë, ka fituar një rritje të madhe mes përdoruesve. Sot Twitch, në të gjithë botën, ka një mesatare ditore prej 26,5 milionë vizitorësh, mesatarisht dy milionë shikues në çdo kohë dhe mbi gjashtë milionë transmetues çdo muaj, për një total prej 600 milionë minutash të shikuara në 2019. Në SHBA, më shumë se gjysma e përdoruesve janë të moshës midis 18 dhe 34 dhe 14% janë nën 18 vjeç.
Twitch është një lloj YouTube i dedikuar videolojrave, por ata që kanë një kanal nuk ngarkojnë video por transmetojnë drejtpërdrejt. Gjithashtu, platforma e re lejon komunitetin e shikuesve që të mblidhen rreth një kanali dhe të bashkëbisedojnë.