Në hulumtimin e kompanisë pCloud, e cila merret me ruajtjen e të dhënave “në re”, Instagram është aplikacioni më invaziv që përdoruesit përdorin çdo ditë. Ky aplikacion, sipas hulumtimit, ndan një marramendëse 79% të informacionit personal të përdoruesve me kompani të tjera, duke përfshirë informacionin e blerjes, informacionin personal dhe historinë e shfletimit.
Ai gjithashtu përdor 86% të të dhënave për t’u treguar përdoruesve reklama përkatëse në emër të të tjerëve dhe për të shitur më shumë produkte nga grupet Instagram ose Facebook.
Sa i përket invazivitetit, sipas atij raporti, Facebook është në vendin e dytë, ndërsa aplikacionet Signal, Clubhouse dhe Netflix nuk i ndajnë ato të dhëna me palë të treta ose nuk i përdorin ato fare për marketing.
PCloud ka konsoliduar të dhënat bazuar në një politikë të re të privatësisë në App Store dhe hulumtimi i tyre i fundit sugjeron që Instagram dhe Facebook ndajnë shumicën e të dhënave të tyre të përdoruesve me kompani të pavarura dhe i përdorin ato gjerësisht për aktivitetet e tyre të marketingut.
“Me më shumë se një miliard përdorues aktivë në muaj, është shqetësuese që Instagram është një qendër për ndarjen e aq shumë të dhënave të përdoruesve”, tha postimi i kompanisë në blog.