Facebook Inc do të shpenzojë 1 miliard dollarë në krijuesit e mediave sociale deri në fund të vitit 2022 në një luf të për talentin kryesor të njoftuar në një javë kur TikTok u bë aplikacioni i parë rival për celular që arriti 3 miliardë shkarkime globale. Investimet e Facebook do të përfshijnë programe bonusi për të paguar krijuesit të cilët shënojnë momente të caktuara në aplikacionet e tij, duke përfshirë shërbimin e ndarjes së fotove Instagram dhe përdoruesit e fondeve për të prodhuar përmbajtje, tha kompania. Gjiganti i mediave sociale po hap portofolin e tij për të tërhequr krijuesit me ndjekjet kryesore nga platforma si YouTube dhe aplikacioni i shkurtër i videos TikTok.
Shumë platforma të mëdha të teknologjisë janë në ofensivë për të tërhequr dhe mbajtur personalitete të mediave sociale me pagesa dhe shërbime të reja. TikTok është zotuar të shpenzojë 2 miliard dollarë për të mbështetur krijuesit për tre vjet. Snapchat i Snap Inc i paguante krijuesve gjithsej 1 milion dollarë në ditë për të postuar video të njohura me formë të shkurtër në shërbimin e tij dhe thotë se akoma shpërndan miliona në muaj për të mbështetur krijuesit përmes programit të saj Spotlight.
“Me momentin historik të instaluar prej 3 miliardë, TikTok është aplikacioni i pestë pa lojë për t’u bashkuar me një nivel që historikisht ka qenë domen ekskluziv i Facebook,” tha firma e njohurive të lëvizshme Sensor Tower në një raport. Facebook tha që shpërblimet e tij deri më tani janë vetëm me ftesë. Në platformën e saj kryesore, krijuesit e videove dhe ndjekësit në internet do të marrin një bonus mujor nëse arrijnë piketa si transmetimi i një numri të caktuar orësh për të fituar Yjet, një formë e informimit dixhital që ndjekësit mund të përdorin për të paguar krijuesit e tyre të preferuar gjatë videove me transmetim të drejtpërdrejtë. Programet bonus të Instagram do të përfshijnë stimuj për të përdorur Reels, karakteristikën e tij kopjuese TikTok që shfaq videoklipe me formë të shkurtër. Krijuesit do të fitojnë para bazuar në mënyrën se si performojnë videot e tyre të Reels, tha kompania.