Facebook do të investojë rreth 10 miliardë dollarë për të krijuar metaverse. Ky është një nga prioritetet e shpallura nga kompania Menlo Park kur publikon rezultatet e saj financiare për tremujorin e tretë të 2021. Mark Zuckerberg theksoi gjithashtu nevojën për të bërë ndryshime në shërbime për të tërhequr më shumë “të rinj të rritur”.

Zhvillimi i metaverses, ose i një mjedisi që lejon ndërveprimin midis botës fizike dhe asaj virtuale, është qëllimi i ri afatgjatë i Facebook. Rëndësia që i jep Zuckerberg këtij segmenti biznesi vihet në pah nga krijimi i një divizioni të veçantë për Facebook Reality Labs (FRL), duke filluar nga tremujori i katërt, i cili do të merret me harduerin, softuerin dhe përmbajtjen për realitetin virtual dhe të shtuar, duke përdorur një buxhet. rreth 10 miliardë dollarë. Segmenti i dytë është Familja e Aplikacioneve (FoA) që përfshin Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger dhe shërbime të tjera.

Vetëm për të nënvizuar të ardhmen e kompanisë, Zuckerberg do të shpallë emrin e ri këtë javë (tashmë ka disa hipoteza). Krahasuar me TM3 2020, Facebook rriti të ardhurat me 33% dhe fitimet me 17%. Megjithatë, numri i përdoruesve u rrit vetëm me 6%.

Gjatë konferencës me investitorët, Zuckerberg theksoi nevojën për disa ndryshime për të sjellë në platforma “të rinjtë”, pra përdoruesit e moshës 18 deri në 29 vjeç. Një nga risitë do të ketë të bëjë me Instagramin, në veçanti funksionalitetin Reels (konkurrent i drejtpërdrejtë i
TikTok).

CEO gjithashtu la të kuptohet për përhapjen e të ashtuquajturave Facebook Papers,duke deklaruar se është “një përpjekje e koordinuar për të krijuar një imazh të rremë të kompanisë” dhe se “këto probleme nuk kanë të bëjnë kryesisht me mediat sociale”, kështu që Facebook nuk mund t’i zgjidhë ato, në një farë mënyre autonome.