Star-up sicilian ‘WeVoz’, nga Termini Imerese, i specializuar në ‘përmbajtje vokale’, ka lançuar në treg një rrjet të ri social “made in Italy” tërësisht të dedikuar për zërin wevoz.com, i aksesueshëm nga të gjithë shfletuesit dhe shikimi paraprak i një aplikacion. ‘WeVoz’ kombinon fjalën angleze “We” (ne, synojmë si një komunitet njerëzish) me fjalën spanjolle “Voz” (zë). Vlera e komunitetit është në qendër: përdoruesi mund t’i japë lirisht zë individualitetit të tij, duke respektuar dallimet e mendimit dhe brenda kufijve të ligjit.
Shërbimi falas i rrjeteve sociale pasuron efektivitetin e tekstit me komoditetin e audios për t’i ofruar përdoruesit një përvojë interaktive, inovative dhe ‘pa ekran’. Me një plan urbanistik të qartë dhe lehtësisht të përdorshëm, audio e re sociale ka një strukturë thelbësore që ofron përmbajtje të drejtpërdrejtë dhe të aksesueshme për të gjithë. Është një twitter i zërit në të cilin komuniteti mund të ndërveprojë përmes “voz”, përmbajtje vokale jetëshkurtër që lëviz nëpër vijën kohore përmes një luajtësi automatik. Sistemi lejon riprodhimin e vazhdueshëm të përmbajtjeve duke i ofruar përdoruesit mundësinë që të jetë social pa përdorur ekranin dhe pa kryer aktivitete të tjera.
Ndryshe nga platformat e tjera, WeVoz është i pajisur me teknologjinë ‘speech to text’: një model i pronarit dhe i gjeneratës së fundit që ju lejon të transkriptoni njëkohësisht mesazhin audio. “WeVoz është një mënyrë e re për të qenë social, për të komunikuar dhe për t’u lidhur me të tjerët në një mënyrë të shëndetshme pa pasur nevojë të qëndroni të ngjitur pas një ekrani – shpjegon Christian Di Sante, një nga themeluesit -. Është rrjeti i parë social që vendos përdoruesit jeta në qendër të të gjithë projektit dhe e shikon komunitetin si një qëllim dhe jo si një mjet. Ndryshe nga rrjetet e tjera sociale, në WeVoz nuk është algoritmi që ndikon në viralitetin e një përmbajtjeje, por vetë përdoruesit që shpërblejnë më të vlerësuarat. Është një platformë unike në peizazhin dixhital, një projekt ambicioz që në vitin 2022 do të përfshijë vozzers, krijues, kompani dhe përdorues të të gjitha moshave”, përfundon ai.