Klientët e Netflix po kërcënojnë të anulojnë abonimet e tyre nëse shërbimi i transmetimit fillon të shfaqë reklama për ata që kanë oferta më të lira.
Dje doli se Netflix ka përshpejtuar planet për të prezantuar një plan abonimi me çmim më të ulët të mbështetur nga reklamat, pas rënies së tij të parë të numrit të abonentëve në një dekadë.
Plani i ri tani pritet të prezantohet deri në fund të vitit por abonentët e Netflix nuk kanë reaguar mirë ndaj lajmeve, me shumë që pretendojnë se do të largohen nga shërbimi nëse fillojnë të shohin reklama.
Ndërkohë, ekspertët e industrisë thanë se, ndërsa plani i ri i abonimit i mbështetur nga reklamat mund të ndihmojë për të joshur disa konsumatorë që po luftojnë me një krizë të kostos së jetesës, ka gjithashtu të ngjarë të drejtojë shumë klientë drejt shërbimeve rivale, duke përfshirë Apple, Amazon dhe Disney+.
Netflix njoftoi më 19 prill se kishte humbur 200,000 abonentë në tre muajt e parë të vitit dhe pritej të humbiste dy milionë të tjerë në tremujorin e dytë. Bashkëdrejtuesi ekzekutiv i Netflix, tha se kompania po shqyrtonte prezantimin e reklamave në një paketë abonimi më të lirë dhe ritmi i propozimit është përshpejtuar në mënyrë drastike dhe oferta e re më e lirë do të sillet në tremujorin e fundit.
Drejtuesit theksuan se HBO dhe Hulu kanë qenë në gjendje të “mbajnë marka të forta duke ofruar një shërbim të mbështetur nga reklamat”.