roduktet e teknologjisë së vjetër shpesh vuajnë nga ajo që njihet si zvarritja e veçorive, kompleksiteti i tepërt i shkaktuar nga grumbullimi i karakteristikave shtesë gjatë viteve.
Identifikohu në Facebook (i lançuar në 2004) ose në Instagram (i lançuar në 2010) këto ditë dhe çdo piksel i disponueshëm duket se ofron një veçori, funksion, mjet ose ndërfaqe të ndryshme, shumë prej tyre të klonuara nga konkurrentët më të rinj dhe më të zhurmshëm.
Kjo qasje e të gjithëve mund të lërë përshtypjen se Meta Platforms, kompania ombrellë e riemërtuar së fundmi që mbikëqyr Facebook, Instagram dhe WhatsApp, i mungon një vizion i qartë për aplikacionet e saj kryesore.
Shefi ekzekutiv, Mark Zuckerberg tha në një deklaratë të drejtpërdrejtë për Facebook dhe Instagram se tani ata ishin të dy TikTok.
TikTok nuk është arsyeja e vetme që kompania kishte regjistruar rënien e saj të parë tremujore të të ardhurave në terma vjetore në raportin e fitimeve.
Një veçori e privatësisë e “Apple” e prezantuar vitin e kaluar që e bën më të vështirë fitimin e të ardhurave dhe lufta e vazhdueshme në Ukrainë janë kombinuar për ta vënë kompaninë në një situatë të vështirë.
Por ishin Reels, veçoria TikTok-knockoff e Instagram-it dhe pikat e tjera të frymëzuara nga TikTok që Zuckerberg theksoi si një shpresë për të ardhmen.
“Njerëzit shpenzuan mbi 30% më shumë kohë duke parë Reels në tremujorin më të fundit të kompanisë”, tha Zuckerberg, dhe kompania tani ka kaluar një normë të të ardhurave vjetore prej 1 miliardë dollarësh për reklamat e Reels.