Charles Garnier, një arkitekt i panjohur 35-vjeçar, fitoi konkursin për të projektuar shtëpinë e re të operës së Parisit në 1858. Dizajni i tij ambicioz fitues u ndërtua me një eklekticizëm ekstravagant, pa pengesa që lulëzoi nën Perandorin Napoleon III. Duke marrë frymëzim nga katedralet baroke, tempujt grekë dhe vilat e Rilindjes, ai prezantoi gjithashtu teknologji radikale moderne si çeliku dhe qelqi. Kur u pyet se çfarë stili ishte ndërtesa e tij, Garnier u përgjigj me shpejtësi “stili i Napoleonit III”, duke shpikur pa dashje një epokë të tërë arkitekturore.

Teatro Colón, Buenos Aires

Teatro Colón, shtëpia kryesore e operës në Amerikën e Jugut, është simbolike e Argjentinës së fillimshekullit, kur vendi po lulëzon dhe valët e emigrantëve evropianë, veçanërisht nga Italia dhe Spanja, zbritën në Buenos Aires. Teatri i ri duhej të merrte parasysh shijet e këtyre argjentinasve të rinj, duke forcuar gjithashtu normat kulturore evropiane në vend.

Arkitektët (Francesco Tamburini, Vittorio Meano dhe Julio Dormal) ishin vetë emigrantë evropianë dhe ndërtesa që ata projektuan është një lloj përmbledhje estetike e historisë evropiane, me stile italiane, gjermane dhe franceze të përfaqësuara të gjitha. Ajo u hap në vitin 1908 me një prodhim të Aida të Giuseppe Verdit.

Sydney Opera House, Sydney

Shtëpia e Operës së Sidneit është një nga ato ndërtesa të rralla moderne që duket sikur ka pasur gjithmonë dhe do të jetë gjithmonë ikonë. Përkundër kësaj, ndërtimi i saj ishte i rrethuar nga probleme, duke përfshirë tejkalimin e kostove, një grevë të punëtorëve, ndryshime të shpeshta të projektimit dhe dorëheqjen eventuale të arkitektit të saj, Jørn Utzon. Teatri u hap zyrtarisht në 1973, por shumë shfaqje jozyrtare u zhvilluan më herët. Paul Robeson, bariton dhe aktivist, në përgjithësi vlerësohet si personi i parë që performoi në Shtëpinë e Operës së Sidneit. Në vitin 1960, ai u ngjit në skela dhe u këndoi punëtorëve të ndërtimit Ol’ Man River ndërsa ata hanin drekën.

Teatro alla Scala, Milan

Prej kohësh është një pikë referimi e Milanos, dhe jo vetëm për operën. Gjatë epokës së artë të operës, Teatro alla Scala ishte vendi i zgjedhur për premierat nga Rossini, Verdi dhe Puccini. Aty gjithashtu u vu në skenë premiera botërore e kompozitorit-provokator Karlheinz Stockhausen në vitet 1980. Teatri është veçanërisht i njohur për lozhën e tij – galerinë e sipërme ku ndodhen sediljet e lira.

Metropolitan Opera House, New York City

Shtëpia më prestigjioze e operës në Amerikën e Veriut u themelua në vitin 1883 dhe u zhvendos në vendndodhjen e saj të tanishme në vitin 1966. Arkitekti, Wallace K Harrison, fillimisht parashikoi atriume madhështore dhe statuja impozante, por kjo u zvogëlua në një dizajn minimalist me portikë betoni. Brenda, rezultatet ishin më mbresëlënëse, me skena rrotulluese, pesë kate nëntokësore dhe dy murale gjigante të Marc Chagall që tani vlerësohen në 20 milionë dollarë. Vendi aktual u hap me premierën botërore të Antony and Cleopatra të Samuel Barber, me regji nga Franco Zeffirelli dhe me Leontyne Price dhe Justino Diaz.

Palau de les Arts Reina Sofía, Valencia

Palau de les Arts Reina Sofía ngrihet mbi një pishinë uji në një lartësi prej 75 metrash, duke e bërë atë teatrin më të lartë të operës në botë. Ka katër ambiente për operën, muzikën, baletin dhe teatrin, secila e lidhur nga një mori vendkalimesh të përqendruara rreth një kopshti të gjelbëruar mesdhetar. Ky futurizëm me diell, i teknologjisë së lartë ka të bëjë më pak me adhurimin e së kaluarës sesa me të ardhmen. Ajo që duket e papajtueshme përfundon në një akord harmonik.

Royal Opera House, London

Një shtëpi opere ka ekzistuar në këtë vend në Covent Garden që nga shekulli i 18-të, kur ishte sinonim i George Handel, i cili shkroi shumë nga operat dhe oratoriumet e tij posaçërisht për vendin e shfaqjes dhe performoi rregullisht këtu deri në vdekjen e tij në 1759. Pas dy zjarreve katastrofike , mishërimi i tretë i Shtëpisë së Operës Mbretërore – projektuar nga Edward Middleton Barry – u hap në 1858, me fasadën e saj madhështore, neoklasike duke u bërë shpejt një pikë referimi lokale. Gjatë Luftës së Parë Botërore ajo u përdor për të ruajtur mobilje, ndërsa Lufta e Dytë Botërore e pa atë të transformuar në një sallë vallëzimi në Mekë.

Teatro Amazonas, Manaus

Teatro Amazonas është ndoshta shtëpia e operës më surreale në botë, një ëndërr e ethshme e baronëve të shekullit të 19-të që donin të sillnin Belle Epoque në Amazon. Materialet, duke përfshirë mermerin Carrara, ishin të gjitha të importuara nga Evropa, siç ishte arkitekti, Celestial Sacardim, i cili sajoi një përzierje të stileve barok, rilindjes dhe neoklasike. Teatri u inaugurua në 1897 me një produksion të La Giocondo me protagonist Enrico Caruso. Në fakt, thuhej se baronët e kishin ndërtuar teatrin vetëm për të joshur tenorin më të famshëm të Evropës në xhungël. Historia e shtëpisë së operës frymëzoi filmin e Werner Herzog të vitit 1982 Fitzcarraldo. Në atë kohë, Teatro Amazonas ishte mbyllur prej kohësh, por filmi nxiti një ringjallje të interesit për teatrin dhe ai u rihap në vitin 1997. Sot ai strehon Orkestrën Filarmonike të Amazonas dhe aty mbahet Festivali vjetor Amazonas Opera Festival.