Senstylable, është një platformë që tani mbart gati 2 milionë ndjekës në mbarë botën vetëm në Instagra. Senstylable ka kënaqësinë të njoftojë se është gati të kalojë momentin historik të dekadës. Kjo hapësirë ​​dixhitale fuqizuese, e themeluar nga sipërmarrësja dixhitale Reita Hackaj në Tiranë, ka ndihmuar markat të fillojnë bizneset e tyre ndërkombëtarisht dhe ka ofruar një komunitet global ku gratë mund të lidhen dhe të marrin udhëzuesit më të mirë të stilit.

Biznesi mediatik ka pësuar ndryshime thelbësore në dhjetë vitet e fundit. Kur u pyet se si filloi gjithçka, Reita tha se ambicia për të qenë ndryshe është ajo që hodhi themelet për një model biznesi inovativ. Senstylable filloi si një hapësirë ​​për vetë-shprehje personale dhe një burim i përditshëm i frymëzimit të veshjeve, duke u bërë një pionier në industrinë e ndikimit dixhital, e cila atëherë dominohej nga revistat tradicionale të modës.

Komuniteti ka qenë gjithmonë një vend gjithëpërfshirës ku gratë mund të frymëzohen dhe të mësojnë për markat e reja. Ky pozicion unik i dha markës shume ndjekës, duke e bërë atë ndër më të famshmet para shpërthimit të mediave sociale. Senstylable i është përmbajtur qëllimit kryesor, por është evoluar me kalimin e viteve në një komunitet të afërt për gratë moderne të mijëvjeçarit. Kanali përkrah tregimin vizual dhe fuqizon gratë të përqafojnë vërtetësinë e tyre.

Markat me vlera të përbashkëta zgjedhin Senstylable për t’u lidhur me klientët e rinj në mënyrë autentike. Me më shumë se 100 milionë mbresa mujore, Senstylable ka nxitur me sukses mbi 300 partneritete markash, duke përfshirë marka me emra të mëdhenj, dhe ka krijuar një rrjet prej 5000+ influencuesish dhe krijuesish të përmbajtjes në mbarë botën. Një billboard në Times Square mund të marrë vemendjen e atyre që ecin dhe e shohin atë, por nëse një markë reklamon në një profil në Instagram si Senstylable, ata arrijnë një demografi shumë specifike të konsumatorëve. Ata e dinë saktësisht moshën dhe vendndodhjen e tyre dhe se qëllimi i tyre është të gjejnë produkte të reja.

Ndërsa ditëlindja e dhjetë po afron, Reita dhe ekipi shikojnë me mall të gjitha pikat historike që Senstylable ka kaluar dhe qindra mijëra gra që komuniteti ka ndikuar. Ndërsa biznesi rritet, ata mezi presin sfidat e radhës dhe të gjejnë mënyra emocionuese që Senstylable do të evoluojë për të qëndruar relevante dhe e dashur nga gratë në mbarë botën.

Ndiqni Senstylable në Instagram ose lidhuni me Reitan për të mësuar më shumë rreth markës dhe asaj që pret për të ardhmen.

Kontakti i medias
Emri i kompanisë: Senstylable
Personi kontaktues: Reita Hackaj
Faqja e internetit: https://www.instagram.com/senstylable/

Lexo më shumë: https://www.digitaljournal.com/pr/senstylable-is-set-to-celebrate-a-decade-of-pioneering-a-social-media-community-for-women#ixzz7nYa9Ox4j