TikTok është një platformë e mediave sociale me shumë ndikim dhe prej disa kohësh është dëshmuar jashtëzakonisht popullor me ata që janë të interesuar të marrin ilaçe, për të humbur peshë. Por duket se kompania ka vendosur të godasë videot promovuese dhe ka lëshuar rregulla të reja që do të bllokojnë imazhet që reklamojnë trupin dhe mesazhet e dëmshme të lidhura me të. Në mënyrë të parashikueshme, përdoruesit që fituan para duke promovuar barna dhe taktika për humbje peshe, panë filialet e tyre të goditura nga rregullat e reja, ose u zhvendosën në platforma të tjera, ose filluan të ndryshojnë mënyrën se si flasin për këto barna.
Natyrisht, ndjekja e rekomandimeve dhe udhëzimeve të barnave me recetë në TikTok është një taktikë problematike në vetvete. Nga pikëpamja ligjore, promovimi i këtyre barnave në një platformë të mediave sociale bie në një fushë rregullative “të errët”. Të paktën në Amerikë, shumë ligjvënës kanë shprehur shqetësimin se influencuesit nuk po u japin konsumatorëve pasqyrën e plotë të rreziqeve të këtyre barnave të injektueshme. Nga ana tjetër, po aq e diskutueshme është praktika e shumë influencuesve që përdorin përvojat e tyre të humbjes së peshës për të promovuar barnat e prodhuara nga farmacitë dhe të përshkruara nga kompanitë e teleshëndetit.