Problemi global në teknologjinë e informacionit që ka prekur mbarë botën, është problemi më i madh i IT-së që nga sulmi kibernetik i WannaCry në maj 2017.
Për pasojë u prekën rreth 300,000 kompjuterë në 150 vende të ndryshme. Ndërprerja e sotme u shkaktua nga një defekt i gjetur në një përditësim të softuerit të sigurisë kibernetike Crowdstrike.
Crowdstrike ka humbur një të pestën e vlerës së saj në tregtimin para tregut në SHBA, 21% rënie në tregtimin jozyrtar. Nëse konfirmohet kur tregjet e aksioneve të SHBA të hapen më vonë sot, kjo është një humbje prej 16 miliardë dollarësh në vlerësimin e saj brenda natës.
Ekspertët e industrisë thonë se problemi përqendrohet në faktin se kompanitë e sigurisë së cloud kanë privilegje të nivelit shumë të lartë për të përditësuar sistemet bazë të klientëve të tyre.
Kur kjo funksionon, ndihmon në mbrojtjen e sistemeve të tyre. Kur një përpjekje për përditësim dështon, megjithatë, rrëzon sistemet që supozohet të mbrojë, në të njëjtën kohë.
“Crowdstrike po punon në mënyrë të vazhdueshme me klientët e prekur për shkak të një defekti gjatë përditësimit të përmbajtjes për përdoruesit e Windows”, tha kompania në një deklaratë.
“Kompjuterët Mac dhe Linux nuk u preken. Ky nuk është një sulm kibernetik,” vuri në dukje kompania, duke shtuar se çdo gjë po shkon drejt normalitetit.