Nga “Super Pac” Future Forward, i cili financon fushatën elektorale të Harris, një analizë e re: “Po rritet” në të gjitha shtetet kryesore dhe ende nuk i ka bindur plotësisht zezakët, të rinjtë dhe hispanikët.

Ai shprehet rrallë në publik dhe ka mjete të tjera për të “thënë fjalën e tij”: ai është president i një prej financuesve më të mëdhenj të fushatës elektorale të Partisë Demokratike, Super Pac Future Forward, i cili mblodhi qindra milionë dollarë. Prandaj është lajm që Chauncey McLean, në fjalimin e tij të hënën në Universitetin e Çikagos, paralelisht me konventën e Demokratëve, paralajmëroi optimistët: sondazhet e opinionit në dispozicion të grupit të tij janë shumë më pak rozë sesa ato publike për demokratët, të cilët do të përballen me diferenca shumë më të ngushta në shtetet kyçe.
“Numrat tanë janë shumë më pak rozë sesa ato që shihni në publik,” tha ai. Harris po kalon një valë sondazhesh publike në favor të saj: sondazhi FiveThirtyEight i jep asaj 46.6% ndaj 43.8% të republikanit Donald Trump dhe ajo ka marrë drejtimin në disa sondazhe publike në shtetet kyçe.

Por grupi financues Future Forward krijoi një operacion masiv votimi që krijoi dhe testoi rreth 500 reklama dixhitale dhe televizive për Biden dhe rreth 200 për Harris. Ata folën me rreth 375,000 amerikanë në javët pas nominimit të supozuar demokrat të Harris më 22 korrik. McLean tha se grupi ka të paktën 250 milionë dollarë për të shpenzuar dhe pret një valë reklamash dixhitale në televizion midis Ditës së Punës 2 Shtator dhe Ditës së Zgjedhjeve 5 Nëntor. Por çfarë është një “super Pac”? Ato janë grupe që mund të mbledhin shuma të pakufizuara parash nga kompani, sindikata, shoqata dhe individë, pastaj t’i shpenzojnë ato për të mbështetur ose kundërshtuar hapur kandidatë të caktuar politikë.

Sipas McLean, pjesa më e madhe e momentit të Harris menjëherë pas largimit të Biden erdhi nga votuesit e rinj me ngjyrë, dhe kjo hapi shtetet e kyçe të ”Sunbelt” si Nevada, Arizona, Xhorxhia dhe Karolina e Veriut, deklarata që demokratët e kishin zhdukur kryesisht në ditët e fundit të fushatës së Biden. “Ka shtigje të shumta”, me shtatë shtete në lojë, një ndryshim i plotë nga koha kur Biden ishte në garë, tha ai: katër të mësipërmet, plus Pensilvaninë, Wisconsin dhe Michigan.

McLean tha se Pensilvania mbetet shteti më problematik në analizën e grupit. Atje, thotë ai, diferenca është pothuajse një “hedhje monedhë”. Ai thotë se Harris duhet të fitojë një nga tre shtetet, Pensilvaninë, Karolinën e Veriut ose Georgia-n, për të fituar Shtëpinë e Bardhë. Dhe kjo duhet të fokusohet tek zezakët, hispanikët dhe të rinjtë, të cilët ende nuk janë plotësisht të bindur.

Në veçanti, tha McLean, sondazhet do të tregonin se publiku dëshiron pozicione më të detajuara politike nga Harris. Dhe ata nuk duan programe të parashkruara, por nuk duan as banalitete të përgjithshme. Në veçanti në dy pika: ekonominë dhe koston e jetesës, dhe dallimet nga Joe Biden jo bindës. Të njëjtat çështje për të cilat Trump dhe të ngjashmit e tij e kanë nxitur prej ditësh.