Qeveria amerikane paditi të mërkurën dy shtetas rusë dhe sekuestroi më shumë se 30 domene interneti në lidhje me një fushatë për të ndikuar në zgjedhjet amerikane.
Por informacionet e depozituara në gjykatë nga FBI zbuluan një bombë tjetër shkruan ‘Politiko‘. Një operacion rus për të manipuluar politikanë, biznesmenë, gazetarë dhe influencues të tjerë gjermanë, francezë, italianë dhe britanikë.
Qëllimi i fushatës së Kremlinit në Evropë ishte të mbillte përçarje, të diskreditonte Amerikën dhe të minonte mbështetjen për Ukrainën, sipas një mori dokumentesh dhe memorandumesh.
Dokumentet u morën nga FBI dhe u dorëzuan në një deklaratë gjyqësore si pjesë e aktakuzave të së mërkurës. Dosja prej 277 faqesh detajon planet ruse për të fituar zemrat dhe mendjet e evropianëve.
Një memo nga “Agjencia e Dizajnit Social të Rusisë” përshkruante një plan për të synuar njerëzit përmes postimeve dhe komenteve reale në mediat sociale për të anashkaluar filtrat e mediave sociale.
Agjencia e Dizajnit Social vepron nën urdhrat e zëvendësshefit të shtabit të presidentit rus Vladimir Putin, sipas deklaratës së gjykatës së FBI-së.
Dokumenti rus thotë se qëllimi i fushatës është “të ngjallë në audiencë reagime racionale (si p.sh. ‘Vërtet, pse duhet të ndihmojmë Ukrainën?’) dhe reafime të tilla si (si p.sh. ‘Amerikanët janë kaq të poshtër!’). ”
Fushata përfshin përhapjen e artikujve të rremë dhe përmbajtje që të dukeshin sikur vinin nga media perëndimore.
Domenet përfshinin falsifikime edhe të mediave të mëdha si Reuters, Der Spiegel, Bild, Le Monde, Le Parisien, e të tjeër, dhe paguheshin me kriptovaluta si bitcoin, sipas deklaratës së FBI-së.
“Gjermanët janë më të varur se francezët”, thuhet në një nga dokumentet ruse, me sa duket duke iu referuar varësisë ekonomike të Gjermanisë nga gazi dhe eksportet rus.
“Së pari dhe më kryesorja, ne duhet të diskreditojmë SHBA-në, Britaninë e Madhe dhe NATO-n, dhe së dyti,” të bindim gjermanët që të kundërshtojnë “politikën joefikase të sanksioneve”, citoi FBI të thoshte një zë i brendshëm rus.
Një dokument tjetër i Agjencisë së Dizajnit Social përshkruan një operacion të quajtur “Nxitja e Konfliktit Ndërkombëtar” që synon veçanërisht Francën dhe Gjermaninë.
Objektivi i tij: “Të përshkallëzojë tensionet e brendshme … për të promovuar interesat e Federatës Ruse”, si dhe “të ndikojë në konfliktet e jetës reale dhe të krijojë artificialisht situata konflikti” nëpërmjet artikujve të rremë, influencuesve, si dhe postimeve të synuara. dhe komentet në rrjetet sociale.
Dokumenti rus shtoi se qëllimi ishte “destabilizimi i situatës shoqërore” në Francë dhe Gjermani duke “përhapur narrativa shtesë të rreme”. “video, dokumente dhe regjistrime të bisedave telefonike të rreme;” “Komentet në mediat sociale;” dhe “citate të rreme dhe reale nga ndikuesit”.