Avokat i njohur, Edmond Petraj teksa ka komentuar situatën politike në vend, ka paralajmëruar se ish-presidenti Ilir Meta rrezikon mbi 10 vite burg, ndërkohë që ish-kryeministri Sali Berisha mund të përballet me arrestimin në nëntor.

Petraj gjatë një interviste për gazetën “SOT” e përshkruan situatën si potencialisht “bombastike”, duke theksuar se Shqipëria mund të përballet me dhunë dhe kaos të nxitura dhe provokuara nga opozita.

-Avokat Petraj, ish-presidenti Ilir Meta është arrestuar me urdhër të Prokurorisë së Posaçme (SPAK). Çfarë ndikimi mund të ketë arrestimi i Metës mbi stabilitetin politik në Shqipëri dhe në marrëdhëniet ndërkombëtare?

Arrestimi i ish-presidentit Ilir Meta përbën një ngjarje të rëndësishme dhe potencialisht destabilizuese për skenën politike në Shqipëri, si dhe për marrëdhëniet ndërkombëtare. Kjo situatë mund të ketë disa ndikime të rëndësishme ajo që duket është ndikimi mbi stabilitetin politik. E para është polarizimi i skenës politike ku arrestimi i Metës mund të thellojë polarizimin politik mes partive, veçanërisht midis Partisë Socialiste dhe opozitës, duke krijuar tensione të reja. Partitë opozitare, si Partia Demokratike, mund të shfrytëzojnë këtë situatë për të mobilizuar mbështetje dhe për të kritikuar qeverinë për abuzim të pushtetit.

E dyta mundet të ketë reagime nga mbështetësit e Metës ku një arrestim i tillë mund të shkaktojë protestat dhe reagime nga mbështetësit e tij, duke rritur mundësinë e tensioneve publike dhe destabilizimit të rendit publik. E treta mundet të kemi një rritje e tensioneve brenda qeverisë: Nëse akuzat ndaj Metës janë të lidhura me veprime të zyrtarëve të tjerë, kjo mund të krijojë tensione brenda koalicionit qeverisës dhe të rrisë frikën nga arrestime të tjera të mundshme, duke e bërë qeverisjen më të komplikuar. Ndikimi në marrëdhëniet ndërkombëtare ku perceptimi i Shqipërisë nga ndërkombëtarët: Arrestimi i një ish-presidenti mund të krijojë shqetësime në nivel ndërkombëtar për stabilitetin e Shqipërisë si një demokraci funksionale. Kjo mund të ndikojë në perceptimin e investitorëve të huaj dhe në ndihmat ndërkombëtare që vendi merr.

Tensionet me aleatët perëndimorë nëse arrestimi perceptohet si një veprim politik më shumë se sa një proces të drejtësisë, kjo mund të dëmtojë marrëdhëniet me aleatët perëndimorë, të cilët ndihmojnë Shqipërinë në integrimin e saj në BE dhe NATO. Përpjekjet për reformë dhe stabilizim arrestimi mund të forcojë angazhimin e ndërkombëtarëve për të mbështetur reformat në drejtësi dhe për të luftuar korrupsionin, nëse ajo interpretohet si një sinjal i një angazhimi të vërtetë për të forcuar sundimin e ligjit. Si përfundim arrestimi i Ilir Metës ka potencialin të sjellë një periudhë të pasigurisë politike dhe tensioni në Shqipëri. Ndikimi i tij mbi stabilitetin politik dhe marrëdhëniet ndërkombëtare do të varet nga mënyra se si situata do të zhvillohet në të ardhmen, si dhe nga reagimi i aktorëve politikë dhe shoqërisë civile.

– Si i interpretoni kërcënimet e tij ndaj prokurorëve të SPAK-ut, dhe a besoni se këto mund të ndikojnë në procesin hetimor?

Kërcënimet e Ilir Metës ndaj prokurorëve të SPAK-ut janë të rëndësishme për disa arsye dhe mund të interpretohen në disa mënyra. Tungjatjeta e para është tentativa për intimidim: Këto kërcënime mund të interpretohen si një përpjekje për të intimiduar prokurorët dhe për të minuar besimin e publikut te institucionet e drejtësisë. Kjo sjell në vëmendje një kulturë të keqe të papërgjegjshmërisë dhe të abuzimit të pushtetit, ku figura të larta politike përpiqen të ushtrojnë presion mbi sistemin e drejtësisë. E dyta mbrojtje e imazhit personal:

Këto veprime mund të shihen gjithashtu si një mënyrë për të mbrojtur imazhin e tij publik dhe për të ruajtur mbështetje politike, duke u paraqitur si viktimë e një ndjekje politike. Kjo mund të krijojë një narrativë se ai është duke u ndjekur për shkak të qëndresës së tij politike, duke tentuar të mobilizojë mbështetje nga baza e tij. E treta përpjekje për të minuar SPAK-un: Duke sfiduar publikisht prokurorët, Meta mund të synojë të minojë autoritetin e SPAK-ut dhe të krijojë dyshime për profesionalizmin dhe objektivitetin e institucionit.

Kjo mund të ndikojë në mënyrën se si publiku e percepton SPAK-un, duke shkaktuar pasiguri mbi legjitimitetin e hetimeve. Krijimi i presionit me kërcënimet mund të krijojnë një atmosferë presioni për prokurorët, duke i detyruar ata të mendojnë dy herë për veprimet e tyre dhe mundësinë e ndjekjes së çështjeve të ndjeshme. Ky presion mund të ndikojë në mënyrën se si ata e zhvillojnë hetimin, duke i bërë ata më të kujdesshëm ose, në disa raste, më të ndrojtur.

Rritja e vendosmërisë nga ana tjetër, kërcënimet mund të kenë efektin e kundërt, duke i motivuar prokurorët dhe SPAK-un të vazhdojnë hetimin me më shumë vendosmëri, për të dëshmuar pavarësinë dhe profesionalizmin e tyre. Nëse ata janë të vendosur, mund të përpiqen të vazhdojnë punën e tyre pa u ndikuar nga presionet e jashtme. Pasojat ligjore nëse kërcënimet janë të rënda dhe të dokumentuara, ato vetë krijojnë mundësi për hetime të reja dhe mund të përfshijnë Metën në procedura ligjore të reja për intimidim të autoriteteve ligjore. Kërcënimet e Ilir Metës ndaj prokurorëve të SPAK-ut janë një zhvillim që ka potencialin të ndikojë në atmosferën e hetimeve dhe në dinamikat politike në vend. Ndikimi i këtyre kërcënimeve do të varet nga reagimi i prokurorëve, institucioneve të drejtësisë dhe publikut, dhe se si ata do t’i përgjigjen situatës në të ardhmen.

-Duke marrë parasysh akuzat për pastrim parash, korrupsion dhe deklarim të rremë, sa vite burg rrezikon Ilir Meta sipas ligjeve shqiptare dhe si mund të ndikojë kjo në karrierën e tij politike në të ardhmen?

Akuzat për pastrim parash, korrupsion dhe deklarim të rremë janë shumë serioze dhe, sipas ligjeve shqiptare, ato mund të çojnë në ndëshkime të rënda. Ja disa pikëpamje rreth mundësive ligjore dhe ndikimit të mundshëm në karrierën e tij politike. Dënimet e mundshme mundet të jenë pastrimi i parave ku sipas Kodit Penal shqiptar, pastrimi i parave dënohet me 5 deri në 12 vite burg. Dënimi varet nga shuma e parave të pastruara dhe nga rrethanat e veprës. E dyta është korrupsioni ku akuzat për korrupsion gjithashtu përfshijnë dënime të rënda, duke filluar nga 2 deri në 10 vite burg, varësisht nga natyra e veprës dhe ndihmësve të tjerë të përfshirë. E treta deklarimi i rremë është se deklarimi i rremë i pasurisë mund të çojë në dënime deri në 5 vite burg. Nëse Meta akuzohet për disa nga këto vepra dhe gjendet fajtor, ai mund të përballet me dënime që i kalojnë 10 vite burg, veçanërisht nëse akuzat janë të lidhura dhe provat janë të forta.

Ndikimi në karrierën e tij politike dhe mundësia e përjashtimit nga politika është nëse ai dënohet, Meta mund të përjashtohet nga pozitat politike për një periudhë të caktuar, përfshirë ndalimin e ushtrimit të detyrave publike. Kjo do të ndihmojë në zvogëlimin e ndikimit të tij politik dhe do të ndikojë negativisht në imazhin e tij publik. Mundet të kemi një mobilizim i mbështetjeve ku një dënim i mundshëm mund të mobilizojë mbështetësit e tij, duke e paraqitur si një viktimë të ndjekjes politike, e cila mund t’i japë atij një ndihmë politike të përkohshme. Megjithatë, kjo mund të jetë një strategji e rrezikshme, pasi një dënim i fortë do të dëmtojë shumë besimin e tij te elektorati.

Tjetër është se pasojat në sistemin politik ku një rast i tillë mund të çojë në një rishikim të rolit të ish-zyrtarëve të lartë në politikën shqiptare dhe të nxjerrë në pah problemet e korrupsionit në tërësi, duke ndikuar në klimën politike në vend. Nëse Ilir Meta akuzohet dhe dënohet për pastrim parash, korrupsion dhe deklarim të rremë, ai mund të përballet me vite burg dhe kjo do të ketë pasoja të rëndësishme për karrierën e tij politike, duke e detyruar atë të përballet me sfida të reja në të ardhmen. Sidoqoftë, ndikimi i këtyre akuzave dhe dënimeve në politikën shqiptare gjithashtu varet nga reagimet e publikut dhe zhvillimet e mëtejshme në sistemin e drejtësisë.

– Ka zëra se Ilir Metës mund t’i kërcënohet jeta në burg, duke qenë se ka pasur shumë poste dhe se aty mund të përballet me personazhe që mund t’i ketë sulmuar ose akuzuar politikisht. Sa gjasa ka të ndodhë kjo gjë?

Kërcënimet për jetën e individëve në burg, sidomos për figura të njohura politike si Ilir Meta, janë një çështje shumë serioze dhe komplekse. Ja disa aspekte që duhen marrë parasysh: Rreziqet në burg nga historia politike, ku Ilir Meta ka pasur një karrierë të gjatë politike dhe është përfshirë në shumë polemika dhe konflikte me politikanë të tjerë. Kjo mund të krijojë një atmosferë të tensionuar në rast se ai ndodhet në një burg me persona që mund ta kenë parë si një armik politik. Kjo varet nga tipologjia e burgjeve ku siguria në burgje në Shqipëri ka qenë një problem i njohur. Niveli i sigurisë dhe menaxhimi i situatave të tensionuara ndihmojnë në uljen e rrezikut për dhunë, por nuk e eliminojnë plotësisht.

Tjetër është se duhet marrë konsideratë kërkesa për siguri: Nëse Meta arrin të jetë në situatë të rrezikshme, avokatët e tij dhe familja mund të kërkojnë masa të veçanta mbrojtjeje, duke e ndihmuar atë të qëndrojë në ambiente më të sigurta brenda sistemit të burgut. Faktorë që ndikojnë në gjasat e një incidenti janë marrëdhëniet personale. Një faktor kyç është se sa mirë ose keq ai e ka menaxhuar marrëdhënien me të tjerët në burg. Një sjellje e mençur dhe respektuese mund të ndihmojë në minimizimin e rrezikut. Autoritetet e burgjeve kanë përgjegjësinë për të siguruar sigurinë e të burgosurve.

Ata duhet të ndërmarrin masa për të parandaluar çdo incident të mundshëm që mund të rrezikojë jetën e ndonjë të burgosuri publik dhe politik ku një incident i mundshëm ndaj një figure të njohur politike si Meta mund të shkaktojë reagime të fuqishme nga publiku dhe politikanë të tjerë, duke e bërë më të vështirë për autoritetet e burgut të menaxhojnë situatën. Edhe pse nuk mund të përjashtohet mundësia e rrezikut për jetën e Ilir Metës në burg, shumë faktorë ndihmojnë në përcaktimin e gjasave të këtij rreziku të konkretizuar. Mbrojtja e tij dhe menaxhimi i situatave në burg do të jenë kyç për të parandaluar ndonjë incident të mundshëm.

– Gjykata e Posaçme e Shkallës së Parë për Korrupsionin dhe Krimin e Organizuar ka caktuar seancën paraprake për ish-kryeministrin Sali Berisha dhe katër të pandehurit e tjerë. Seanca do të mbahet më 25 nëntor. Ndërkohë Prokuroria e Posaçme Antikorrupsion (SPAK) ka përfunduar hetimet për 5 të pandehurit e dosjes “Partizani”. Sali Berisha është i akuzuar për kryerjen e veprës penale “Korrupsioni pasiv i funksionarëve të lartë shtetërorë ose i të zgjedhurve vendorë”, kryer në bashkëpunim, parashikuar nga neni 260 e 25 i Kodit Penal. Çfarë pritet të ndodhë dhe rrezikohen pozitat e ish-kryeministrit Sali Berisha?

Arrestimi i Sali Berishës dhe caktimi i seancës paraprake për 25 nëntor përbëjnë një zhvillim të rëndësishëm në politikën shqiptare. Këtu janë disa aspekte që duhen marrë parasysh në lidhje me situatën e tij dhe pasojat e mundshme: Çfarë pritet të ndodhë tek seanca paraprake. Gjatë seancës paraprake, gjykata do të shqyrtojë provat dhe argumentet e paraqitura nga Prokuroria e Posaçme Antikorrupsion (SPAK). Ajo do të vendosë nëse çështja do të shkojë në gjykim ose nëse do të ketë ndonjë masë tjetër. Rastet e tjera të të pandehurve ku të pandehurit e tjerë në këtë dosje do të jenë gjithashtu në fokus, dhe vendimet e gjykatës për ta mund të ndikojnë në fatin e Berishës, veçanërisht nëse ata vendosin të bashkëpunojnë me drejtësinë ose të japin dëshmi që e implikojnë atë. Zhvillimi i provave dhe nëse provat e paraqitura nga SPAK janë të forta dhe bindëse, kjo mund të çojë në një proces gjyqësor që do të ketë një ndikim të rëndësishëm në reputacionin dhe karrierën politike të Berishës. Rreziku për pozitat e Sali Berishës është korrupsioni pasiv:

Akuzat për korrupsion pasiv janë shumë serioze. Nëse gjykata e shpall atë fajtor, Berisha mund të përballet me dënime të rëndësishme, përfshirë burgim dhe ndalim për të ushtruar detyra publike në të ardhmen. Tensionet politike ku një proces gjyqësor ndaj një figure të njohur si Berisha mund të shkaktojë tensione të mëdha politike në Shqipëri, duke ndikuar në marrëdhëniet brenda Partisë Demokratike dhe në opozitën shqiptare në përgjithësi. Kjo mund të çojë në mobilizimin e mbështetësve të tij, por gjithashtu në ndarjen e mëtejshme të politikës shqiptare. Impakti mbi opozitën ku një dënim i mundshëm i Berishës mund të krijojë një vakuum udhëheqës brenda Partisë Demokratike, duke detyruar partinë të rishikojë strategjitë e saj dhe të shohë për liderë të rinj.

Kjo mund të ketë pasoja afatgjata për opozitën shqiptare. Situata e Sali Berishës dhe hetimi nga SPAK janë zhvillime kritike për politikën shqiptare. Nëse ai shpallet fajtor, pasojat mund të jenë të rënda për pozitat e tij politike dhe për Partinë Demokratike, duke krijuar një atmosferë tensioni dhe pasigurie në skenën politike. Ndërsa pritet seancat gjyqësore, do të jetë e rëndësishme të ndiqet se si do të zhvillohen provat dhe reagimet e publikut dhe të aktorëve politikë.

– Ndërkohë teksa shohim dosjen që SPAK ka dërguar në GJKKO, bie në sy se hetimit për pastrim parash për Sali Berishën janë të ndara nga dosja “Partizani”, pra është fraksion më vetë. Si e vlerësoni punën e SPAK-ut në hetimin pasuror të Sali Berishës dhe cilat janë faktorët që e bëjnë këtë hetim të veçantë në krahasim me të kaluarën?

Hetimi për pastrim parash ndaj Sali Berishës, i ndarë nga dosja “Partizani”, tregon disa aspekte të rëndësishme për punën e SPAK-ut dhe për sistemin e drejtësisë në Shqipëri. Ja disa pikëpamjet e mia për të vlerësuar këtë situatë dhe vlerësimi i punës së SPAK-ut. Ku e para është pavarësia dhe transparenca pjesa e ndarë e hetimit për pastrim parash sugjeron një përpjekje për të ruajtur pavarësinë e hetimeve dhe për të siguruar që çdo akuzë trajtohet në mënyrë të veçantë dhe e paanshme. Kjo është një shenjë pozitive që tregon se SPAK po punon për të krijuar një sistem të besueshëm dhe të paanshëm të drejtësisë. Specializimi i hetimeve ku ndarja e hetimit për pastrim parash nga dosja “Partizani” tregon se SPAK është duke u përqendruar në aspekte të ndryshme të veprave penale, duke ndihmuar në krijimin e një strukture të qartë dhe të organizuar për të adresuar çështje të ndërlikuara siç janë korrupsioni dhe pastrimi i parave.

Qasja e integruar ku hetimi për pastrim parash mund të jetë një përpjekje për të adresuar jo vetëm pasuritë e paligjshme, por edhe për të kapur rrjedhën e parave dhe burimet e financimit të veprave penale. Kjo qasje e integruar është e nevojshme për të siguruar që drejtësia të jetë efektive dhe për të parandaluar aktivitete të tilla në të ardhmen. Faktorët që e bëjnë këtë hetim të veçantë dhe kontrasti me të kaluarën është se në të kaluarën, shumë figura publike, përfshirë politikanë të lartë, shpesh kanë shpëtuar nga ndjekja për akuzat e korrupsionit dhe pastrimit të parave.

Hetimi i SPAK-ut për Berishën tregon një ndryshim në qasjen e drejtësisë, duke sugjeruar se institucionet janë më të vendosura për të vepruar kundër korrupsionit dhe për të ndëshkuar ata që kanë abuzuar me pushtetin. Presioni nga opinioni publik dhe rritja e shqetësimeve të opinionit publik mbi korrupsionin dhe kërkesa për drejtësi kanë detyruar SPAK-un që të veprojë më proaktivisht.

Një hetim i thelluar për Berishën, si një figurë e njohur dhe e diskutueshme, mund të ndihmojë në rinovimin e besimit në institucionet e drejtësisë. Mos harrojmë se ndikimi i ndërkombëtarëve në disa faktorë ndërkombëtarë, përfshirë mbështetje dhe monitorim nga organizatat ndërkombëtare, kanë ndihmuar në krijimin e një ambienti më të favorshëm për SPAK-un për të vepruar pa frikën e ndikimeve politike që mund të kenë penguar hetimet në të kaluarën. Punën e SPAK-ut në hetimin për pastrim parash ndaj Sali Berishës e karakterizon një përpjekje për të ndihmuar në forcimin e drejtësisë dhe luftimin e korrupsionit. Ndarja e hetimit nga dosja “Partizani” tregon një qasje më të strukturuar dhe më të përqendruar, që mund të sjellë rezultate pozitive në sistemin e drejtësisë në Shqipëri. Kjo situatë paraqet një mundësi për të rifituar besimin e qytetarëve në drejtësi dhe për të nxitur një kulturë të re të përgjegjësisë për të gjithë ata që abuzojnë me pushtetin.

– Po sulmet e Berishës ndaj SPAK si i shihni? A janë kërcënime nga frika e hetimeve?

Sulmet e Sali Berishës ndaj SPAK-ut mund të interpretohen në disa mënyra, dhe ato shpesh pasqyrojnë një situatë komplekse në politikën shqiptare. Kërcënime si shenjë frikë ku Berisha, si një figurë e njohur dhe e kontestuar, mund të ndihet i kërcënuar nga hetimet që po kryhen ndaj tij. Këto sulme mund të jenë një reagim ndaj frikës së ndjekjes penale, veçanërisht duke pasur parasysh se ai është nën hetim për akuza serioze si korrupsioni dhe pastrimi i parave. Duke sulmuar institucionet e drejtësisë, ai mund të përpiqet të minojë besueshmërinë e SPAK-ut dhe të krijojë një narrativë që i shërben mbrojtjes së tij me një strategji politike dhe sulmet ndaj SPAK-ut gjithashtu mund të shihen si një strategji për të mobilizuar mbështetje nga baza e tij politike.

Berisha mund të përpiqet të pozicionohet si viktimë e një sistemi të drejtësisë të korruptuar, duke e përdorur këtë retorikë për të rritur mbështetje nga simpatizantët e tij dhe për të marrë distancë nga akuzat ndaj tij. Dëshmia e një politike të polarizuar nga këto sulme janë gjithashtu një reflektim i politikës së polarizuar në Shqipëri, ku institucionet e drejtësisë shpesh kritikohen nga politikanët si pjesë e një loje politike. Berisha, duke e kritikuar SPAK-un, po e vendos veten në një linjë me një narrativë që mund të jetë e dobishme për të dhe për partinë e tij në këtë klimë politike. E ardhmja e SPAK-ut do të varet nëse sulmet e Berishës ndaj SPAK-ut mund të krijojnë një atmosferë tensioni që ndihmon e pengon punën e institucionit.

Këto sulme mund të kenë ndikim në mënyrën se si publiku e sheh SPAK-un, dhe nëse ato ndihmojnë në diskreditimin e tij, mund të vështirësojnë ndjekjen e drejtësisë ndaj figurave publike. Në përgjithësi, sulmet e Sali Berishës ndaj SPAK-ut duket se janë një përpjekje për të mbrojtur veten nga akuzat e rënda dhe për të ruajtur një imazh të fortë politik. Këto reagime shpesh vijnë si pasojë e frikës së hetimeve, por ato gjithashtu mund të jenë një strategji për të konsoliduar mbështetje nga elektorati dhe për të minuar besueshmërinë e institucioneve që po hetojnë. Kjo situatë është tipike për një politikë të polarizuar, ku lufta për ndikim dhe mbështetje shpesh shkon përtej çështjeve të drejtpërdrejta ligjore.

– Po kaosin e krijuar nga opozita në Parlament dhe kërcënimet për mosbindje civile si e shikoni?

Kaosi i krijuar nga opozita në Parlament dhe kërcënimet për mosbindje civile janë tregues të një situate të tensionuar dhe të polarizuar në politikën shqiptare. Tensioni politik dhe kaosi në Parlament shpesh është një reflektim i tensioneve të thella politike mes mazhorancës dhe opozitës. Opozita, duke përdorur taktika të tilla si protestat dhe situatat e dhunshme, përpiqet të shprehë pakënaqësinë e saj me qeverisjen dhe të mobilizojë mbështetje nga qytetarët. Këto veprime tregojnë një frustrim të madh përballë asaj që ata e percepitojnë si korrupsion dhe abuzim me pushtetin. Rreziku i destabilizimi dhe kërcënimet për mosbindje civile, përveç se nxisin tensione, mund të rrezikojnë stabilitetin politik dhe social të vendit. Nëse opozita arrin të mobilizojë masat në një mënyrë që çon në konflikte të hapura ose dhunë, kjo mund të ketë pasoja të rënda për rendin publik dhe për klima ekonomike. Stabiliteti është i nevojshëm për zhvillimin dhe përparimin e vendit, dhe tensionet e tilla e vështirësojnë këtë proces.

Strategjia e opozitës është krijimi i kaosit dhe kërcënimet për mosbindje civile mund të jenë një mënyrë për të nxitur reagimin e qytetarëve dhe për të forcimi mbështetjes. Kjo strategji mund të shërbejë për të rritur ndjenjën e urgjencës mes elektoratit, duke i bërë ata të ndihen si pjesë e një lëvizjeje më të gjerë për ndryshim. Reagimi i qeverisë, nga ana tjetër, mund të përpiqet të minimizojë këto tensione duke theksuar rëndësinë e stabilitetit dhe rendit publik. Reagimi i saj ndaj veprimeve të opozitës mund të përfshijë ndjekje të veprave penale për dhunën dhe shkeljet e rendit, si dhe përpjekje për të legjitimuar pozitat e saj nëpërmjet retorikës së reformave dhe përmirësimit të kushteve për qytetarët. Kjo situatë mund të ketë pasoja afatgjata për sistemin politik në Shqipëri.

Nëse tensionet vazhdojnë dhe nuk ka një dialog të frytshëm mes palëve, Shqipëria mund të përballet me një krizë politike dhe sociale më të thellë, e cila do të vononte proceset e reformave dhe integrimit europian. Kaosi në Parlament dhe kërcënimet për mosbindje civile janë një shenjë e tensioneve të thella politike dhe sociale në Shqipëri. Këto veprime, përveç se e komplikojnë situatën politike, mund të rrezikojnë stabilitetin e vendit dhe të minojnë mundësitë për zhvillim. Dialogu dhe bashkëpunimi mes palëve janë të nevojshme për të përmirësuar situatën dhe për të ndihmuar Shqipërinë të ecë përpara.