Një mision për të studiuar një nga mjediset më premtuese të sistemit diellor që mund të jetë i përshtatshëm për jetesë ka nisur. Anija kozmike “Europa Clipper” e NASA-s, e projektuar për të eksploruar hënën “Europa” të planetit të Jupiterit, u nis në bordin e një rakete SpaceX Falcon Heavy ditën e sotme nga Qendra Hapësinore Kennedy e NASA-s në Florida.

Ngritja e shumëpritur, e planifikuar fillimisht për 10 tetor, u vonua nga uragani Milton. Pas stuhisë ekuipazhet pastruan anijen kozmike për t’u rikthyer në platformën e lëshimit. Tani, anija kozmike është në rrugën e saj për në orbitë, shkruan CNN.

Europa Clipper do të shërbejë si anija e parë kozmike e NASA-s kushtuar studimit të një bote oqeanike të mbuluar me akull në sistemin tonë diellor dhe synon të përcaktojë nëse hëna mund të jetë e banueshme për jetën siç e njohim ne. Clipper do të mbajë nëntë instrumente dhe një eksperiment të gravitetit për të hetuar oqeanin nën guaskën e trashë të akullit të Evropës. Oqeani i Hënës së Jupiterit vlerësohet se përmban dy herë më shumë ujë të lëngshëm sesa oqeanet e Tokës.

Koncepti animacion i mëposhtëm përshkruan anijen kozmike Clipper të NASA-s duke bërë një fluturim pranë hënës Europa të Jupiterit.

Anija kozmike mbart gjithashtu më shumë se 2.6 milionë emra të paraqitur nga njerëz nga vende të botës dhe një poemë nga poetja amerikane laureate Ada Limón.

Misioni prej 5.2 miliardë dollarësh filloi si koncept në vitin 2013, por rruga drejt nisjes nuk ka qenë pa sfida. Në maj, inxhinierët zbuluan se komponentët e anijes kozmike mund të mos jenë në gjendje të përballojnë mjedisin e ashpër të rrezatimit të Jupiterit. Megjithatë, ekipi ishte në gjendje të përfundonte testimin e nevojshëm në kohë dhe të merrte miratimin në shtator për të vazhduar drejt nisjes, duke parandaluar një vonesë 13-mujore të nisjes pa ndryshime në planin e misionit, qëllimet ose trajektoren.

Nuk kishte asnjë vit më të vështirë se ky për të kaluar Europa Clipper në vijën e finishit, tha Curt Niebur, shkencëtar i programit Europa Clipper.

“Por gjatë gjithë kësaj, e vetmja gjë që ne kurrë nuk dyshuam ishte se kjo do të ia vlente. Është një shans për ne për të eksploruar, jo një botë që mund të ketë qenë e banueshme miliarda vjet më parë, por një botë që mund të jetë e banueshme sot – një shans për të bërë eksplorimin e parë të këtij lloji të ri të botës që kemi zbuluar shumë Kohët e fundit u quajt një botë oqeanike që thjesht është zhytur plotësisht dhe e mbuluar në një oqean me ujë të lëngshëm krejtësisht ndryshe nga çdo gjë që kemi parë më parë. Kjo është ajo që na pret në Evropë.”, tha Niebur.