Një nga lodrat më të kërkuara të momentit, një figurë e rrallë e Labubu nga gjenerata e parë, është shitur për plot 150 mijë dollarë në një ankand të organizuar në Pekin.

Figurina me ngjyrë menteje, me përmasa mbresëlënëse prej 131 centimetrash, u shit për 1.08 milionë juanë në Ankandin Ndërkombëtar Yongle një event i organizuar ekskluzivisht për lodrat koleksionuese që po bëjnë bujë në mbarë botën. “Urime blerësit online për përvetësimin e një figure unike në botë”, deklaroi drejtuesi i ankandit pas përfundimit të shitjes.

Labubu është një linjë lodrash prej pelushi e krijuar nga ilustruesi Kasing Lung dhe e shpërndarë nga kompania gjigante Pop Mart. Këto figura, që duken si krijesa elfish me pamje paksa djallëzore, por gjithashtu simpatike, janë kthyer në një fenomen global, duke shkaktuar radhë të gjata, blerje impulsive dhe në disa raste edhe përplasje pranë dyqaneve.

Vetëm gjatë këtij ankandi, që konsiderohet si i pari i këtij lloji për lodra koleksionuese, u shitën 48 figura Labubu. Një tjetër Labubu ngjyrë kafe, me lartësi 160 centimetra, u shit për 114.086 dollarë – çmimi i dytë më i lartë i ankandit. Pop Mart bëri të ditur se ekzistojnë vetëm 15 figura të tilla në të gjithë botën. Çdo figurë tjetër u shit me çmime që kalonin 1.000 dollarët. Një çift figurash që ngjajnë me personazhet Minion u shit për 1.391 dollarë.

Përveç çmimit të objektit, blerësit duhej të paguanin edhe një komision prej 15%.
Çmimi i lodrave Labubu ka pësuar rritje të ndjeshme për shkak të kërkesës së lartë. Një kuti e versionit 3.0, që fillimisht kushton 81 dollarë, arrin të shitet deri në 278 dollarë në tregun e dorës së dytë.

Pop Mart ka përfituar ndjeshëm nga mania globale për Labubu. Vetëm gjatë vitit të kaluar, të ardhurat globale të kompanisë u rritën me 125%, ndërsa fitimet në tregun kinez arritën mbi 1.09 miliardë dollarë – një rritje prej 34% krahasuar me vitin 2023.
Kompania ka njoftuar se do të vijojë me ankande të tjera për figura Labubu dhe vepra të tjera moderne.