Në vitin 2025, një formë e re e turizmit po përhapet mes të rinjve: pushimet me influencues. Ky trend po shpërthen në mënyrë tregtare dhe kulturore, duke krijuar një bazë të re ekonomike brenda industrisë së udhëtimit dhe jo pa sfidë. Sipas The Times, qëndrime të organizuara udhëtimesh me influencues në Bali, Spanjë apo destinacione tropikale po kthehen në oferta të kërkuara nga Gen Z .
Një influencues njofton një udhëtim publik, ndonjëherë me pjesëmarrësve të kufizuar, në pak ditë. Për shembull, udhëtimi i Molly Thompson në Bali përfshinte 16 fansa që paguanin 1 410 £ për eksperiencën, që siguronte jo vetëm pushim, por përmbajtje për rrjetet dhe takime me komunitetin, “content-rich” për të gjithë .
Një ndjesi komuniteti (“nuk je vetëm në udhëtim”), siguri e dhe mundësi për foto e video. Një sondazh tregon se pjesëmarrësit ndihen më të lidhur me influencuesin. Nga ana tjetër, kritikët paralajmërojnë që këto udhëtime mund të prodhojnë një “performancë turistike”, ku përvoja vërtetë shpërndahet për shkak të nevojës për përmbajtje. Për industrinë e turizmit, kjo sjell një risi në marketing: agjencitë bashkëpunojnë me influencues për itinerare, partneritetet për produkte ekskluzive një ndërthurje marketingu, turizmi dhe ekonomisë përmbajtjesh.
Kjo gjeneratë kërkon më shumë se thjesht pushime. Ajo kërkon përvojë kolektive, ndjesi ekskluzive, arsye të jashtëzakonshme për të ndarë historitë në publik dhe influencuesi është katalizatori ndërmjet tyre dhe destinacionit. Në përfundim, pushimet me influencues janë evolucioni i turizmit në epokën digjitale./ TAR