Max Verstappen ka shënuar një fitore dominuese në Çmimin e Madh të Azerbajxhanit, duke theksuar edhe më shumë se sa mund të bëhet një kandidat i fortë për titullin këtë sezon.

Pavarësisht se ndodhet ende 69 pikë prapa liderit të kampionatit, Oscar Piastri, me shtatë gara të mbetura, Verstappen ka treguar se forma e tij është përmirësuar dhe se mund të sfidojë rivalët e tij të mëdhenj. Kjo fitore ka pasur ndikim të drejtpërdrejtë edhe për McLaren-in, që do të shpresonte të rrisë më tej avantazhin e Piastrit ndaj rivalëve, pasi australiani doli nga gara në mënyrë të papritur, pas një aksidenti në rundin e parë, Lando Norris ka mundur të shkurtojë hendekun me të vetëm 25 pikë.

Piastri, që i hyri garës me një epërsi prej 31 pikësh ndaj rivalëve, pati një fund të papritur të fundjavës. Ai e nisi garën me një start të gabuar dhe, pas një ndalesë të detyruar, u rikthye në vendin e fundit. Pas pak minutash, ai pasoi një aksident dramatik kur tentoi një manovër të guximshme për të kaluar Esteban Oconin, por humbi kontrollin dhe doli nga pista. Pas këtij incidenti, Piastri e mbylli garën që në fillim të raundit të parë.

Ndërkohë, Lando Norris e nisi garën në pozita të favorshme, por e kaloi të gjithë garën duke luftuar për të avancuar. Edhe pse ekipi McLaren kishte tentuar një strategji të vonuar pit-stop, me shpresën për të pasur një avantazh në gomat e freskëta, një problem me armën e gomat e pengoi Norrisin, që humbi dy sekonda gjatë ndërrimit të tyre. Ai u rikthye në garë pas një grupi pilotësh që ishin përpara tij dhe, pas disa tentativash të pasuksesshme për të kaluar, përfundoi në pozitën e shtatë. Në fund të garës, ai mundi të fitonte vetëm 6 pikë ndaj rivalit të tij Piastri.
Max Verstappen e kishte kontrollin e plotë të garës që në fillim, me një ritëm të mençur dhe të qëndrueshëm. Ai kishte zgjedhur goma të forta për një stint të gjatë dhe ia doli mbanë ta menaxhojë garën me përpikëri. Me këtë fitore të katërt të sezonit, ai tregoi se ka gjetur ekuilibrin e duhur në makinën e tij, duke arritur edhe kohën më të shpejtë të garës. Shtimi i një elementi të ri në makinën Red Bull, një dysheme e përmirësuar, ka sjellë një ekuilibër më të mirë, që ndihmoi Verstappen të dominonte në Baku, një pistë me tipare të ngjashme me Monza, me kthesa të ngadalta dhe drejtime të shpejta.

George Russell, i cili kishte pasur një fundjavë të vështirë për shkak të një gjendjeje shëndetësore, arriti të mbyllë garën në vendin e dytë, duke kaluar nga pozita e pestë. Ai e përdori një strategji të ndryshme nga ajo e Verstappen, duke e kaluar stintin e parë me goma të forta dhe më pas duke kaluar në ato të mesme. Carlos Sainz, i cili është në vitin e tij të parë me Williams, përfundoi në vendin e tretë, duke siguruar podiumin e parë për ekipin pas një periudhe të gjatë. Në garën e fundit, Mercedes e tregoi se mund të jetë një rival i fortë në pistat e ndryshme, ndërsa Sainz arriti të fitonte një podium të rëndësishëm pas një garimi të pastër dhe të menaxhuar mirë.

Gara e ardhshme do të jetë Çmimi i Madh i Singaporit në Marina Bay, që është një nga garat më të kërkuara dhe të vështira për pilotët, për shkak të ngarkesës fizike dhe teknikave të kompleksuara të përpilimit.

Top 10
Max Verstappen (Red Bull)
George Russell (Mercedes)
Carlos Sainz (Williams)
Kimi Antonelli (Mercedes)
Liam Lawson (Racing Bulls)
Yuki Tsunoda (Red Bull)
Lando Norris (McLaren)
Lewis Hamilton (Ferrari)
Charles Leclerc (Ferrari)
Isack Hadjar (Racing Bulls)