Facebook do të fillojë paralajmërimin e përdoruesve direkt nëse ata merren me dezinformata të dëmshme për koronavirusin, të tilla si teoritë që pirja e zbardhuesit do të ndihmojë pacientët ose që distancimi social është joefektiv në ndalimin e përhapjes së sëmundjes.

Mark Zuckerberg njoftoi veçorinë e re në një postim në Facebook këtë mëngjes, duke thënë se njoftimet e flamurit të kuq do të shfaqen në lajmet e përdoruesve dhe do t’i drejtojnë ato drejt informacioneve të dhëna nga Organizata Botërore e Shëndetit. Karakteristika pritet të fillojë gjatë javëve të ardhshme.

Si çdo kompani tjetër e mediave sociale, Facebook po përpiqet të frenojë sasinë e madhe të informacionit të gabuar që po përhapet në lidhje me sëmundjen në platformën e saj, e cila arrin në rreth 2.4 miliardë përdorues në muaj.

Zuckerberg gjithashtu tërhoqi vëmendjen për përpjekjet e zgjeruara të kontrollimit të fakteve të Facebook-ut – që shtrihen edhe në Instagram – që vendosën paralajmërime për 40 milion postime muajin e kaluar. Ky duket të jetë një mjet efektiv: Sipas Facebook, përdoruesit nuk shkuan në përmbajtjen origjinale pasi i panë këto paralajmërime 95% të kohës.

“Në Facebook dhe Instagram, ne kemi drejtuar më shumë se 2 miliardë njerëz drejt burimeve autoritare shëndetësore përmes Qendrës sonë të Informacionit Covid-19 ,me më shumë se 350 milion njerëz duke klikuar për të mësuar më shumë,” shkruan Zuckerberg.