Aftësia për të shfaqur veten siç duhet është një aftësi e rëndësishme, veçanërisht gjatë një interviste pune. Kjo për faktin se punëdhënësit nuk marrin vetëm profesionalizmin dhe përvojën tuaj si bazë, por edhe nivelin tuaj të besimit, sa mirë flisni dhe shumë gjëra të tjera. Sidoqoftë, përveç aftësive tuaja, ekzistojnë edhe disa teknika psikologjike që mund t’ju ndihmojnë të fitoni më shpejt dhe më me lehtësi punën e ëndrrave tuaja. Ne kemi rishikuar disa studime të reja dhe kemi gjetur disa truke se si t’i bëni punëdhënësit tuaj më të interesuar për ju. Psikologët dhe punëdhënësit me përvojë kanë gjetur kohën e përsosur për një intervistë pune: E martë nga ora 10 e mëngjesit në 3 pasdite. Në këtë ditë dhe në këtë kohë, ju keni mundësinë më të mirë të krijoni një përshtypje të shkëlqyeshme tek punëdhënësi juaj dhe ja pse: E hëna është një ditë e vështirë për të gjithë, dhe departamenti i punësimit nuk bën përjashtim. Të Premteve, të gjithë po mendojnë për fundjavën.
Pra, koha që ju mund të përdorni në avantazhin tuaj është në mes të javës për aq kohë sa nuk është në mëngjes herët. Ngjyra e rrobave tuaja ka një ndikim të madh në mënyrën se si ju shohin njerëzit e tjerë. Për shembull, nëse vishni një kostum blu ose kafe, kjo do të thotë që ju jeni një kandidat serioz. E vetmja ngjyrë që largon automatikisht punëmarrësit njëzëri është portokalli. Por ngjyra nuk është e vetmja gjë që duhet të mbani në mend. Mos harroni për getat. Sondazhet tregojnë se një detaj i vogël si ky është në të vërtetë i madh! Gratë me këmbë të hapura në intervistat e punës besohet të jenë joserioze. Dhe një gjë tjetër në lidhje me takat e larta – psikologjikisht, njerëzit e gjatë duken si udhëheqës dhe profesionistë. Edhe paga e tyre mesatare është më e lartë se ata që janë më të shkurtër. Në psikologji, ekziston një term i njohur si përforcim pozitiv – është një rezultat i këndshëm i dëshirës së një personi për të vazhduar të bëjë diçka. Ju mund ta përdorni këtë efekt në avantazhin tuaj.
Përforcimi mund të jetë shumë i ndryshëm (si paratë ose lëvdatat) por kur kërkoni punë, do t’ju duhet tërheqje ngjashmërie. Edhe punëdhënësi më i rreptë do t’i besojë në mënyrë të ndërgjegjshme punëkërkuesit nëse konstaton se ka diçka të përbashkët me ta, si hobi, shija e veshjeve, muzika ose librat. Edhe nëse nuk jeni kandidat i përsosur, tërheqja e ngjashmërisë do t’ju bëje të fitoni më shumë pikë. Disa fjalë janë si flamuj të kuq për punëdhënësit. Psikologët madje kryen një studim të veçantë dhe zbuluan se fjalë të tilla si “si për shembull” dhe hezitimi zvogëlojnë ndjeshëm shanset për të gjetur një vend pune. Sidoqoftë, ky rregull funksionon vetëm nëse punëdhënësi juaj është më i madh se 30-40. Ata më të rinj janë më pak të vëmendshëm për fjalorin që përdorni. Punëdhënësve nuk u pëlqejnë njerëzit që kanë buzëqeshje shumë të mëdha. Dhe nuk është se ata po tregohen të këqinj, është thjesht psikologjike. Një person që buzëqesh shumë shpesh besohet të jetë më pak serioz.
E vetmja lloj pune ku njerëzit e buzëqeshur kanë një avantazh është kur punojnë me njerëz (si për shembull në shitje). Në të gjitha fushat e tjera, drejtuesit duan të kenë një person me fytyrë serioze. Në ndërmarrjet e mëdha, punëdhënësit duhet të bëjnë shumë intervista pune dhe ato janë të gjitha njësoj. Punonjësit e ardhshëm i përgjigjen pyetjeve që ata presin të dëgjojnë, kështu që intervista përfundon shumë e qetë dhe e përsosur. Në fund të fundit, të gjithë punëkërkuesit janë saktësisht të njëjtë në sytë e punëdhënësve. Por ka një sekret. Thyejeni monotoninë dhe thoni, “Më lër të të them diçka që nuk është në CV-në time.” Kjo frazë do t’i bëjë ata të të shohin në një dritë krejtësisht ndryshe. Të gjithë njerëzve u pëlqen kur dikush i dëgjon me vëmendje. Rekrutuesit nuk bëjnë përjashtim. Psikologët rekomandojnë përdorimin e teknikës së quajtur dëgjim reflektues. Është një strategji komunikuese që përbëhet nga 3 hapa: përsëris, pajto dhe shto. Ju nuk mund vetëm të dëgjoni dhe të ‘vidhni’, ju duhet ta njoftoni personin që e kuptoi informacionin. Më poshtë është një shembull i kësaj.
Punëmarrësi: “Ne po kërkojmë një person që është i gatshëm të kalojë 8 orë në zyrë nga e hëna në të premte dhe ndonjëherë edhe gjatë fundjavave kur të jetë e nevojshme. Ne paguajmë më shumë për punë jashtë orarit. ” Ju: “Me fjalë të tjera, do të kem një javë të rregullt pune me punë shtesë me raste (përsëritje). Kjo është në rregull/problem (dakord). Sidoqoftë, unë mund ta zgjedh procesin dhe ta bëj atë që askush të mos ketë punë në fundjavë (shtoj). ” Kjo strategji do t’ju lejojë të bëheni një mjeshtër i vërtetë i negociatave. Dikush me të cilin jeni pajtuar tashmë nuk mund t’ju thotë jo.
Gratë që tregojnë dërrasën e kraharorit në një foto në CV e fitojnë punën 19 herë më shpesh. Sigurisht, mos e teproni. Por nëse një punëdhënës duhet të zgjedhë midis një gruaje të veshur me një këmishë me kopsa dhe një gruaje me bluzë të hapur, ka shumë të ngjarë që ata të zgjedhin këtë të fundit.
Dhe fusha nuk ka vërtet rëndësi këtu: ky rregull funksionon në të gjitha llojet e profesioneve, nga regjistrimi i librave deri tek shitjet.
Gjithçka duhet të jetë perfekte për një person. Por, sidoqoftë, në bisedë e sipër, ne në mënyrë të ndërgjegjshme përqendrohemi në trekëndëshin e “syve, hundës dhe buzëve”.
Muskujt e relaksuar të fytyrës dhe pak grim nuk do të marrin gjithë vëmendjen, ndërsa ngrysja ose vendosja e tepërt e grimit nuk do ta lejojë ntervistuesin të mbajë mend të gjitha informacionet e rëndësishme për ju.
Gjatë një interviste pune, çdo gjë e vogël ka rëndësi: ju jeni duke u vëzhguar edhe kur prisni të fillojë intervista. Punëdhënësit ekspertë nuk ju rekomandojnë të flisni në telefon ose të pini kafe. Ju nuk e keni idenë se kur rekrutuesi juaj do të paraqitet.
Është më mirë ta keni lirë dorën e djathtë në mënyrë që të mund t’i përgjigjeni shtrëngimit të dorës nga punëdhënësi. Mund të bëni një bisedë të vogël me sekretarin ose të lexoni disa revista ndërsa prisni.
A ju është dashur ndonjëherë të luftoni për një vend pune apo arrini të paraqitni veten në mënyrën e duhur? Ndani sekretet e suksesit tuaj me ne.