Tashmë të goditura nga pandemia, linjat ajrore në Britaninë e Madhe duhet të mësojnë të jetojnë me rregullat e reja postBrexit për të vazhduar fluturimet në Europë, me pasoja të konsiderueshme për aksionerët e tyre. Transportuesit ajrorë do të ishte mirë të kishin kaluar vështirësitë të lidhura me daljen nga BE, në një kohë që po luftojnë për mbijetesën e tyre për shkak të kolapsit në trafikun ajror. Sigurisht Brexit rezultoi me një marrëveshje tregtare dhe fluturimet mes Britanisë së Madhe dhe BE-së vazhdojnë pa pengesa. Sidoqoftë, nuk është gjithçka kaq e thjeshtë për fluturimet brenda BE-së.

Por, gjithçka nuk është aq e thjeshtë për fluturimet e siguruara brenda BE-së. Të drejtat për fluturime janë zgjatur përtej 1 janarit, në pritje që një marrëveshje e re specifike të arrihet brenda 12 muajve. “Nuk ka asnjë kërcënim të menjëhershëm mbi fluturimet por kjo shtrirje nuk aplikohet për rregullat përsa i përket aksionerëve”, paralajmëron Daniel Roeska, analist në Bernstein në një shënim të fundit.

Çdo transportues ajror që propozon shërbime në Europë duhet të jetë i kontrolluar me të paktën 50 nga aksionerët e BE-së. Kjo dispozitë ka shkaktuar trazira në disa kompani, veçanërisht në ato me kosto të ulët, të cilat ofrojnë fluturime europiane, për shembull nga Franca ose Gjermania në destinacione në Spanjë ose Greqi. “Ka pasur kohë të mjaftueshme për t’u përgatitur,por kjo përbën më shumë kosto dhe kompleksitet”, theksoi John Strickland, analist i pavarur i specializuar në industrinë e linjave ajrore.

EasyJet britanik, irlandezi Ryanair apo edhe hungarezi, Wizz Air hungarez nuk kishin zgjidhje tjetër përveç privimit nga e drejta e votës të aksionerëve të tyre jo-europianë. Këta transportues kanë një gjë të përbashkët, domethënë që ata kanë një bazë aksionere shumë të madhe britanike dhe jo-europiane dhe janë shumë të vendosur në Britaninë e Madhe.