Organizatat dhe komunitetet LGBTI kërkojnë që fjala “nënë” të hiqet dhe të zëvendësohet me “prindi që lind”, ndërsa nëpër pasaporta fjala “nënë” dhe “baba” të zëvendësohet me “prindi 1” dhe “prindi 2”. Kjo gjë ka shkaktuar jo pak debat dhe revoltë te qytetarët.

Aktivisti i LGBT-së, Kristi Pinderi përmes një postimi ka sjellë rastin e dy mikeshave të tij të cilat po rrisin dy fëmijë.

Pas një sërë pyetjesh, ai përsërit nëse fëmijët kanë të drejtë të rriten me dashuri, por në këtë rast në kushte të pabarabarta.

Sipas tij, është tepër e nevojshmë që ligji të ndryshohet në mënyrë që fëmijët e personave të cilët jetojnë bashkë dhe janë të së njëjtit seks, mos shikohen ndryshe dhe mos diskriminohen nga shoqëria.

“Dy shoqet e mia ne Shqiperi po rrisin aktualisht bashke dy femijet e tyre. A kane te drejte ato qe t’i mbrojne femijet e tyre? A eshte prinderimi me shume se nje ngjarje biologjike nje proces qe bazohet te dashuria pa kushte e prindit per femijen? A kane te drejte keto dy nena te reja te duan pa kushte femijet e tyre?

A kane te drejte ato qe kur femijet te rriten edhe ti pyesin ato t’u thone femijeve: beme gjithcka per t’ju mbrojtur? A kane te drejte femijet te trajtohen nga shteti dhe institucionet me te njejtin dinjitet qe duhet trajtuar cdo femije? A kemi ne si shoqeri te drejte te shqetesohemi kur dy femije nuk trajtohen njesoj si femijet e tjere nga ligji? A eshte ligji nje script i incizuar ne gur, apo eshte nje produkt qe shoqeria e nderton per te na e lehtesuar jeten? A duhet ndryshuar nje ligj kur ai ligj deshton te shikoje te gjithe femijet njesoj?

A kane te drejte femijet te kene jete familjare, te rriten te shendetshem, te kene historine e tyre dhe te drejten qe te ndertojne nje te ardhme te perbashket me njerezit qe po i rrisin me dashuri dhe vetmohim njesoj si cdo prind tjeter, por ne kushte te pabarabarta? A jane shqiptare ata femije dhe a duhet te presin nga shteti shqiptar gjithcka qe pret cdo shqiptar tjeter?”, shkruan ai.