Ekziston një lidhje e drejtpërdrejtë midis përdorimit joracional të telefonit celular dhe efikasitetit në studime.

Ndërsa telefonat “inteligjentë” janë mjaft të lehtë për t’u përdorur dhe na e kanë bërë jetën tonë shumë më të lehtë, studiuesit paralajmërojnë se këto pajisje po na shpërqendrojnë vazhdimisht dhe dëmtojnë aftësinë tonë për t’u përqendruar.

Në veçanti, përdorimi i telefonave inteligjentë tërheq vëmendjen e nxënësve dhe studentëve gjatë ligjëratave dhe zvogëlon notat dhe performancën e tyre. Kjo situatë madje detyroi shumë mësues të ndalonin telefonat celularë gjatë ligjëratave.

Studiuesit në Universitetin Stellenbosch në Afrikën e Jugut pohojnë se njerëzit sot kalojnë më shumë se tre orë në celularët e tyre çdo ditë. Doktorët Daniel le Roux dhe Douglas Parry, zakonisht raportojnë:

“Ndërsa pajisjet dixhitale më të mençura kanë bërë shumë aspekte të jetës sonë më të lehtë dhe më efikase, një numër i madh provash tregojnë se ato po na shpërqendrojnë vazhdimisht dhe dëmtojnë aftësinë tonë për t’u përqendruar.”

Studiuesit Le Roux dhe Parry përqëndrohen kryesisht në efektin e mediave dixhitale, veçanërisht telefonat celularë, në aftësinë e studentëve për t’u përqëndruar në mësim.

Sipas tyre, studentët e sotëm janë një “brez dixhital”, njerëz të cilët kanë lindur pas vitit 1980, janë rritur të rrethuar nga media dixhitale dhe janë përshtatur shpejt me këtë mjedis ku ata janë “multitasking”, domethënë ndërveprojnë njëkohësisht në media të ndryshme sociale. Pra, janë gjithmonë të lidhur dhe të përditësuar.

Prandaj, studiuesit argumentojnë se nuk duhet të jetë surprizë që profesorët e universitetit të inkurajohen të zhvillojnë strategji të përziera të të mësuarit me video, podkaste, faqe në Facebook dhe media të tjera dixhitale në klasë.

Por nëse mendoni se studentët përdorin celularët e tyre gjatë dorëzimit ose gjatë ligjëratave për qëllimet e kursit, atëherë gaboheni rëndë:

Kur studentët përdorin celularët e tyre gjatë ligjëratave, ata e bëjnë këtë për t’i shkruar mesazhe miqve të tyre ose për të shfletuar internetin.

Studiuesit thonë se ka dy arsye kryesore pse kjo sjellje është problematike në drejtim të kontrollit njohës dhe të mësuarit.

Së pari, kur vëmendja jonë shpërqendrohet nga gjëra të ndryshme, performanca në detyrën kryesore bie dhe rëndësia e ligjëratës është “e padobishme”, kur vëmendja e personit shpërqendrohet rregullisht, për shembull, nga telefoni i tij.

Arsyeja e dytë është se ekzistenca e celularëve dëmton aftësinë e studentëve për t’u përqëndruar në diçka specifike për një kohë të gjatë, pasi përqendrimi i tyre shpërqendrohet nga stimuj të ndryshëm.

Ndërsa ky trend vazhdon të rritet, disa profesorë universitarë, madje edhe në institutet kryesore të teknologjisë si MIT, kanë ndaluar pajisjet elektronike nga leksionet e tyre për të rritur pjesëmarrjen, vëmendjen dhe mendimin kritik. (abcnews)