Hap rrugën “Squid Game” sepse sensacioni më i fundit korean është këtu. Quhet “Hellbound, dhe për shkrimtarin/regjisorin Yeon Sang-ho, seriali i tij hit në Netflix ishte mbi 20 vjet në përgatitje.

“Jam shumë i befasuar që kaq shumë njerëz po e pëlqejnë këtë serial. Ka filluar nga një animacion i shkurtër që kam krijuar në kolegj. Kështu që unë isha vetëm 20 vjeç dhe ky ishte krijimi im i parë ndonjëherë. Nëse do ta dija në atë kohë se do të ishte e popullarizuar globalisht pas njëzet e tetë viteve, do të isha edhe më i befasuar”, tregoi Sang-ho.

Tani në transmetim, “Hellbound” kryesoi vlerësimet e transmetimit në mbi 80 vende brenda 24 orëve nga debutimi i tij më 19 nëntor. Kjo vjen menjëherë pasi drama koreane “Squid Game” gjithashtu kryesoi top-listën, me 1.65 miliardë shikime në muajin e parë të saj. Megjithatë, Sang-ho (i cili gjithashtu drejtoi filmin e mirënjohur horror aksioni të vitit 2016 “Train To Busan”) nuk sheh një lidhje të veçantë midis serialit të tij dhe “Squid Game”.

“Unë mendoj se ‘Squid Game’ dhe ‘Hellbound’ kanë dallimet e tyre dhe arsyeja pse njerëzit i pëlqejnë ata është disi e ndryshme. Të dy ishin të njohura sepse kishin diçka me të cilën njerëzit mund të lidheshin dhe të rezononin. Unë mendoj se të gjithë kanë një nivel të caktuar frike dhe errësirë brenda tyre, dhe mendoj se kjo është universale. Kështu që, kur po bëja “Hellbound”, doja të zbuloja se çfarë lloj shprese mund të tërheqë nga frika që është në të gjithë ne”, tregoi ai.