Nëse po kërkoni një qasje jokonvencionale ndaj biznesit, zgjidhni një CEO me një emër të pazakontë.
Sipas hulumtimit të kryer nga psikologu David H. Zhu nga Universiteti i Arizonës, kompanitë janë të prirura për njerëz të tillë.
Duke analizuar të dhënat e 1.172 ndërmarrjeve publike gjatë 19 vjetëve, ai arriti në përfundimin se strategjitë e njohura të ndërmarrjeve lidhen me emrat e pazakontë të drejtorëve të tyre.
Hulumtimet e kaluara kanë treguar se sukseset organizative kanë të bëjnë me liderët për sa u përket vlerave, përvojave dhe karakteristikave demografike, por jo me emrin e tyre.
Personat me emra të pazakontë shpesh ndryshojnë nga moshatarët e tyre. Dhe ndërsa shumë persona nuk kanë besim për të treguar se sa unikë janë, ata në pozicione drejtuese do ta bëjnë këtë.
CEO-të me emra të pazakontë, janë të motivuar të diferencohen nga CEO-të e tjerë, gjë që ndikon në diversitetin strategjik, në të cilin strategjia e tyre e biznesit ndryshon nga konkurrenca.
Hulumtimet kanë treguar që drejtorët me emra të pazakontë miratojnë strategji që devijojnë nga normat e industrisë, duke çuar në strategji të njohura.