Më shumë se 95,000 njerëz raportuan rreth 770 milionë dollarë humbje nga mashtrimet e bëra në platformat e mediave sociale në vitin 2021, sipas një raporti të ri. Shifrat e bazuara në raportet e mashtrimit drejtpërdrejt në Komisionin Federal të Tregtisë (FTC) të mbikëqyrësit të konkurrencës amerikane treguan se këto humbje përbëjnë rreth 25 për qind të të gjitha humbjeve të raportuara nga mashtrimi në vitin 2021.
Ai përfaqëson një rritje 18-fish krahasuar me humbjet e raportuara në vitin 2017, thuhet në raport. Më shumë se një në katër persona që raportuan se kishin humbur para për shkak të mashtrimit në vitin 2021 thanë se kjo nisi në mediat sociale me një reklamë, një postim ose një mesazh.
“Është e lehtë të prodhosh një person të rremë, ose mashtruesit mund të hakojnë një profil ekzistues për të mashtruar “miqtë”. Ekziston aftësia për të rregulluar qasjen e tyre duke studiuar detajet personale që njerëzit ndajnë në mediat sociale.”, thuhet në raport.
Ndërsa mashtrimet e investimeve kryesojnë listën e dollarëve të humbur, numri më i madh i raportimeve erdhi nga njerëz që thanë se ishin mashtruar duke u përpjekur të blinin diçka që shihnin të tregtuar në mediat sociale. Në fakt, 45 për qind e raportimeve të parave të humbura nga mashtrimet e mediave sociale në vitin 2021 ishin për blerjet në internet. Në gati 70 për qind të këtyre raporteve, njerëzit thanë se bënin një porosi, zakonisht pasi kishin parë një reklamë, por nuk e morën kurrë mallin. Disa raporte madje përshkruanin reklama që imitonin shitës të vërtetë në internet që i çonin njerëzit drejt faqeve të internetit të ngjashme.