Blerja e Twitter nga Elon Musk do të ishte një nga blerjet më të mëdha në historinë e korporatës. Tani ajo kërcënon të bëhet një nga mosmarrëveshjet më të këqija. Twitter pritet të ngrejë një padi kundër Musk këtë javë në një gjykatë në Delaware, duke e paditur atë për tërheqjen nga marrëveshja prej 44 miliardë dollarësh.

Ndërkohë njeriu më i pasur në botë dhe personi i gjashtë më i ndjekur në Twitter – është bërë pjesë e internetit për t’u përfshirë në një betejë memesh. Argumenti mund të zgjasë për shumë muaj. Por pavarësisht se kushdo që të fitojë në gjykatë, Twitter do të haset me probleme më të mëdha.

Megjithëse është një nga rrjetet sociale më të përfolura në botë, ai nuk ka arritur ta kthejë atë ndikim në një biznes të suksesshëm. Kushdo që do të ketë në dorë aplikacionin ka të ngjarë të bëjë presion tek menaxherët e tij për ndryshim, raporton abcnews.al.

Kur u dakordësua për shitjen e Twitter në prill, oferta e Musk prej 54.20 dollarë për aksion u duk e lirë për disa – duke përfshirë bordin e Twitter, i cili në fillim nuk ishte i interesuar. Sapo u arrit marrëveshja, tregjet e teknologjisë shënuan rënie.

Më 11 korrik, aksionet e Twitter tregtoheshin me nën 33 dollarë, pasi kishin humbur 10% të tjera në vlerë, pasi disa investitorë të cilët kishin shpresuar te Musk e hodhën poshtë. Ndonëse Musk pretendon se dëshiron të anulojë marrëveshjen sepse Twitter ka më shumë llogari të padëshiruara sesa e bëri të ditur, shumë zbulojnë një rast të thjeshtë të pendimit të blerësit.

Për këtë arsye Twitter ndoshta është vendimtar në gjykatë. Nëse gjyqtari mban anën e tij, Musk do të përballet me një tarifë prej 1 miliard dollarësh, siç specifikohet në kontratë. Ai ndoshta do ta konsideronte atë një fitore. Gjykatësi mund të arrinte deri aty sa të urdhëronte që shitja të vazhdonte me çmimin e rënë dakord.

Ekziston një precedent: në vitin 2001 e njëjta gjykatë e Delaëare urdhëroi Tyson Foods të përfundojë blerjen e saj të ibp. Megjithatë, ajo marrëveshje vlente më pak se një e dhjeta e blerjes në Twitter. Dhe askush nuk është i sigurt se çfarë do të ndodhte nëse Musk thjesht do të kundërshtonte një urdhër për të përfunduar blerjen.

Mosmarrëveshja mund të zgjidhet edhe jashtë gjykatës, me Musk duke paguar një tarifë më të madhe se 1 miliard dollarë ose duke blerë kompaninë për më pak se çmimi që ra dakord. Megjithatë saga përfundon, bosët e Twitter-it do të përballen me të njëjtën enigmë me të cilën kanë luftuar prej vitesh: si ta kthejnë produktin e tyre me ndikim në një produkt më fitimprurës.

Një pjesë e problemit është dështimi për të tërhequr përdorues të rinj. Ndërsa Facebook, i themeluar vetëm dy vite përpara Twitter-it, është rritur në 1.9 miliardë përdorues në ditë, Twitter ka arritur vetëm 230 milion dhe ende po rritet por ngadalë.

Fillestarët më të rinj, veçanërisht TikTok, e kanë kaluar atë. Ndërsa Facebook dhe aplikacionet e tjera sociale kanë evoluar vazhdimisht, Twitter sot është një përvojë e ngjashme me atë kur u lançua. Ajo pati një shans për të inovuar kur bleu Vine, një aplikacion i cili popullarizoi videon e shkurtër katër vite përpara se ndonjë video në TikTok të bëhej kaq i popullarizuar.

Ai u përpoq të kopjonte postimet e zhdukura të Snapchat dhe Instagram me “Fleets”, por ideja dështoi vitin e kaluar. Kohët e fundit Twitter ka qenë më i guximshëm, me disa suksese. “Spaces”, një veçori audio live, ka rezultuar mjaft popullor duke lënë menjëanë Clubhouse.

Dhe ajo ka shtyrë në blerjen e Revue. Në nëntë vitet e tij si një kompani publike Twitter ka luftuar për t’i zgjidhur këto probleme. Dukej sikur Elon Musk mund ta mundësonte atë lloj ndryshimi që Twitter kishte nevojë.

Në vend të kësaj, çështja e vazhdueshme e Musk duket si një tjetër shpërqendrim nga detyra që ka tashmë në dorë.