“M/Y Saga”, jaht luksoz 40 metra i gjatë i fundosur ditë e shtunë, më 20 gusht në Gjirin e Squillace, rreth 9 milje detare larg brigjeve të Catanzaro Marina në jug të Italisë ishte në pronësi të oligarkut rus Gennady Ayvazyan.
Prokurori Nicola Gratteri hapi një hetim për fundosjen e tij në natën midis 19 dhe 20 gusht në brigjet e Catanzaro Lido. Superkruzeri 40 metërsh, me vlerë 50 milionë euro, ndodhet tashmë në shtratin e detit Jon, nuk u bë e mundur të shpëtohej as me tentativën, në ekstrem, për ta tërhequr në një port aty pranë. Ai u fundos ndërsa ekuipazhi dhe njerëzit në bord fatmirësisht arritën të shpëtonin. Por rreth fundosjes është hapur një hetim, i cili duket se është shumë delikat: nga hetuesit nuk rrjedh asgjë, përveç ndjenjës së qartë se nuk ka asnjë hetim për një aksident i thjeshtë në det.
‘Kryqëzimi’ i tij që për momentin duket të jetë rastësi është domethënës: jahti i një oligarku rus në detet italiane, ku rrezikohen sanksionet (ka ardhur nga Greqia ndoshta i maskuar, sepse sipas televizionit bjellorus dhe anti-qeveritar Nexta TV, Emri i vërtetë i jahtit ishte Life Saga dhe nuk duhet të kishte mbajtur flamurin Kajman, siç ishte për varkën e fundosur), për më tepër një oligark rus që ndërtoi një perandori duke tregtuar qymyr me kompaninë e tij referuese, Krutrade, gjatë gjithë një prej më të viteve. Krizat serioze ndërkombëtare energjetike të dekadave të fundit, edhe për shkak të luftës së Putinit. Për më tepër dhe një nga elementët që më së shumti shqetëson hetuesit dhe vendos konfidencialitetin duket se është shartuar këtu, jahti 50 milionë euro përfundoi nën ujë në një zonë ku krimi i organizuar është i rrënjosur thellë.
Kush ishte në bord, përveç ekuipazhit italian? Ku ishte Ayvazyan në kohën e fundosjes? A pati takime me të ftuar vendas në My Saga në ditët para “aksidentit”? Apo pronarët e varkës në zonë ishin me biznes? Këto janë pyetje për të cilat Prokuroria po jep një sërë përgjigjesh, por asgjë nuk del publikisht. Dyshimi është se Saga Ime është fundosur, me çfarë motivi nuk është e qartë.
Nuk përjashtohet mundësia që magjistratët t’i besojnë këshilla për të gjurmuar shkaqet e fundosjes, duke u nisur nga një konsideratë: fundosja, për jahtet e gjeneratës së fundit, është një ngjarje e rrallë.