Një drapër i mprehtë ishte vendosur në qafën e saj, gati për t’i prerë kokën, nëse do të zgjohej pas vdekjes, dhe një dry ishte vendosur rreth gishtit të madh të këmbës.
Kjo është ajo që shkencëtarët gjetën kur gërmuan kufomën e një gruaje që ata besojnë se ishte një vampire në Poloninë e shekullit XVII, sipas “The Washington Post”.
”Gruaja e paidentifikuar, që mendohet të jetë e re dhe e një klase të lartë shoqërore duke pasur parasysh se ishte varrosur me një shall mëndafshi, ndoshta është akuzuar si e mbinatyrshme”, thanë ekspertët.
Një profesor nga universiteti ”Nicolaus Copernicus” i Polonisë, në Torun, tha se varrosjet që përfshijnë një drapër janë jashtëzakonisht të pazakonta.
Arkeologët e universitetit i kryen zbulimet në fshatin jugor të Pienit dhe publikuan gjetjet e tyre këtë javë.
“Mënyrat për t’u mbrojtur nga kthimi i të vdekurve përfshijnë prerjen e kokës ose këmbëve, vendosjen e të ndjerit me fytyrën përmbys, djegien e tyre ose edhe goditjen e tyre me një gur”, tha Dariusz Polinski, i cili drejtoi ekipin hulumtues.
”Në këtë rast, një kosë e mprehtë nuk vendoset e sheshtë, por vendoset në qafë në mënyrë të tillë që nëse i(e) ndjeri(a) do të ishte përpjekur të ngrihej, ka shumë të ngjarë që koka të ishte prerë ose lënduar”, shtoi ai.
Eshtrat e zhvarrosura të gruas tani po studiohen nga ekipi i Polinskit.
”Varrimi i saj zbulon paranojën dhe frikën rreth vampirëve dhe politikën gjinore në atë kohë”, tha Stacey Abbott, autore e “Apokalipsi i pavdekshëm: Vampirë dhe zombi në shekullin XXI”.
“Akuzat e të qenit vampir janë bërë shpesh kundër njerëzve që nuk përshtateshin”, tha Abbott.
“Ankthi për vampirët vinte nga njerëzit që ishin të ndryshëm, siç ndodhte shpesh në akuzat për magji”, shtoi ajo.
“Nuk është e pazakontë që varre vampirike të gjenden në anë të rrugëve apo udhëkryqeve”, tha Bethan Briggs-Miller, një folklorist britanik dhe historian.
“Gratë ishin shumë të ndjeshme ndaj hakmarrjes për çdo lloj akuze ose anomalie, nga refuzimi për t’u martuar, të pasurit e një aborti apo edhe mungesës së menstruacioneve”, tha Briggs-Miller, bashkë-prezantuese e podcast-it “Eerie Essex”.
“Fakti që veshjet e saj tregojnë një status të lartë shoqëror dëshmon se akuza të tilla për vampirizëm kishin prekur gra nga të gjitha klasat”, tha ajo.
“Pavarësisht mungesës relative të njohurive shkencore të komunitetit mjekësor të shekullit XVII për sëmundjet ngjitëse ose shëndetin mendor, varrosjet u kryen me një shkallë të madhe pragmatizmi për të parandaluar ngritjen e të vdekurve nga varri”, tha Abbott.
“Të ktheheshe si vampir ishte një fat më i keq se vdekja”, shtoi ajo,
Akuzat për vampirizëm ishin të zakonshme në të gjithë Evropën në atë kohë, veçanërisht në ato që tani janë Serbia, Rumania, Greqia dhe Italia, tha ajo.
Kisha dhe autoritetet e tjera ishin “sistematike” në hetimin dhe zhvarrosjen e trupave dhe kërkimin e provave të vampirizmit, të cilat mund të përfshijnë mungesë dekompozimi, faqe të kuqe, gjak në gojë ose kufoma të fryra.
“Në disa aspekte, këto ishin besime shumë supersticioze, por metodat e hetimit ishin shkencore”, tha Abbott.
Miti i vampirëve ka evoluar gjatë shekujve; disa historianë e gjurmojnë origjinën e tyre në referencat biblike të Lilith-it, një gruaje në dukje demonike e Adamit, e cila grabiti të dobëtit dhe të rinjtë. Të tjerë citojnë mitin e lashtë grek të Lamias, një djall gjakpirës që ushqehej edhe me fëmijët.
“Historitë janë të zakonshme në të gjithë botën, duke kaluar në një shkallë midis zombëve dhe lakuriqëve transformues, por ato në përgjithësi kishin disa elemente të përbashkëta, të tilla si shoqërimi me gjakun, gostitë me të gjallët dhe të qenit ngjitës”, thanë ekspertët.
Vampirët kanë magjepsur prej kohësh imagjinatën moderne, nga “Dracula” e Bram Stoker deri te hiti televiziv “Buffy the Vampire Slayer”, romanet dhe filmat romantikë “Twilight” dhe animacioni popullor për fëmijë “Hotel Transylvania”.
“Ne jemi të tërhequr në mënyrë të natyrshme nga histori të errëta”, tha Briggs-Miller duke shpjeguar interesin shekullor për vampirët.