Elegant, i sigurt dhe sportiv – me këto kërkesa në mendje, Mercedes-Benz zgjeroi gamën e modeleve të tij më 8 dhjetor 1982 për të përfshirë një seri modelesh të reja, më kompakte, por pak më të përballueshme.
Seritë Mercedes-Benz 190 dhe 190 E W 201 vendosin standarde të reja në segmentin e tregut. Sot, edhe pas katër dekadash, dizajni i sedanit kompakt duket modern, dhe teknologjia e paraqitur formon themelin. Modeli fillestar i markës, i quajtur me dashuri “Baby-Benz”, është ende pjesë e skenës së rrugës si një klasik i njohur, i rehatshëm dhe i besueshëm. Pas fillimit me dy lloje motorësh me benzinë, gama e motorëve u zgjerua vazhdimisht. Tashmë në vitin 1983 u shfaq një variant me naftë, 190 D sportiv “gjashtëmbëdhjetë valvul” 190 E 2.3-16 dhe pasardhësit e tij ishin të suksesshëm në shitje dhe motorsport që nga viti 1984 e tutje. Sidomos në Kampionatin Gjerman të Makinave Turistike (DTM) ata fitojnë gara dhe tituj.Modelet 190 dhe 190 E kanë një motor M 102 me katër cilindra të 1997 cc. Motori është përdorur në një formë të modifikuar në Mercedes-Benz 200 nga seria e modelit 123 që nga viti 1980. Për të pozicionuar qartë klasën kompakte, marka zgjedh numrin më të vogël 190 për modelet e reja. Kur Mercedes-Benz prezantoi pasardhësin e serisë së modeleve 202 në maj 1993, iu dha një emër që përputhej me nomenklaturën e re, tashmë të mirënjohur – C-Class.
Suksesi i Mercedes-Benz në përmbushjen e këtyre kërkesave u bë i qartë kur u prezantua te tregtarët dhe partnerët e tij me kontratë më 8 dhjetor 1982. Sedani kompakt dhe i lehtë për t’u përdorur është një kënaqësi për t’u drejtuar, pozicioni i ndenjës për shoferin dhe pasagjerin përpara është po aq i mirë sa në automjetet më të mëdha Mercedes-Benz, dhe mbajtja në rrugë, komoditeti i drejtimit, cilësia, besueshmëria dhe qëndrueshmëria nuk ulen.
Realizimi i projektit u vendos më 19 tetor 1978. Në atë kohë, bordi drejtues i kompanisë vendosi që 190 të ishte më i vogël, më i lehtë dhe më ekonomik se seria e njohur 123 e klasës së mesme. Ndryshe nga ai model, renditen këto dimensione: gjatësia totale 4420 milimetra, gjerësia 1678 milimetra, lartësia 1383 milimetra.
W201 hyri në prodhim serik në Sindelfingen përpara se të fillonte prodhimi edhe në fabrikën e Mercedes-Benz në Bremen, e cila u shkëput nga fabrika Borgward në vitin 1978. Në vend, Nordwerk Im Holter Feld u ndërtua posaçërisht për serinë 201, e konsideruar në atë kohë si objekti më modern i prodhimit të automjeteve në botë.
Për herë të parë në industri, për shembull, boshtet pozicionohen automatikisht. Ish-Daimler-Benz AG investoi rreth 1.4 miliardë marka në fabrikën e re – investimi më i madh i vetëm në historinë e kompanisë deri në atë datë. Prodhimi fillon në shtator 1982 në sallën 7 me pjesët e trupit në të bardhë, të cilat më parë janë dorëzuar në fabrikën e montimit në Sindelfingen. Suksesi i madh i klasës kompakte siguron zgjerimin e vazhdueshëm të kapaciteteve dhe vendeve të punës në fabrikën në Bremen. Në total, rreth 1 milion të viteve 190 u ndërtuan në qytet mbi lumin Weser deri në gusht 1993. Deri më sot, Bremeni është fabrika kryesore në botë për C-Class.