Për brezat e britanikëve, kurorëzimi i mbretit Charles III do të jetë kurorëzimi i parë i një sovrani të ri që do të përjetojnë.  Ceremonia më 6 maj – e drejtuar nga kryepeshkopi i Canterbury-t Justin Welby – zhvillohet në Westminster Abbey të Londrës, kisha e kurorëzimit të Britanisë që nga viti 1066. Është një rast solemn por festiv ku kisha dhe shteti bashkohen për të caktuar zyrtarisht monarkun si udhëheqësin e tyre të ri.

Në një intervistë të rrallë përpara kurorëzimit, motra e Charles, Princesha Anne tha: “Monarkia siguron, me Kushtetutë, një shkallë stabiliteti afatgjatë që në fakt është mjaft e vështirë të arrihet në ndonjë mënyrë tjetër”. Ajo shtoi se publiku nuk duhet të presë ndonjë surprizë nga mbretërimi i vëllait të saj.

Kurorëzimi do të jetë një çështje teatrale ndryshe nga çdo gjë që kombi ka parë për gati shtatë dekada. Një koleksion verbues i regalive të shenjta që zakonisht mbahen në Kullën e Londrës do t’i paraqitet Charles gjatë ceremonisë, duke zyrtarizuar metamorfozën e tij nga princ në monark.

Udhëtim në Westminster

Festimet fillojnë kur Mbreti Charles dhe Mbretëresha Camilla udhëtojnë nga Pallati Buckingham në Westminster Abbey. Në një devijim të lehtë nga tradita, çifti do të kalërojë në Diamond Jubilee State Coach të tërhequr nga gjashtë kuaj Windsor Grey. Ata do të shoqërohen në rrugën 1.3 milje nga truprojat më të besuar të sovranit, Kalorësia shtëpiake.

E ndërtuar në Australi në vitin 2010 dhe dorëzuar mbretëreshës së ndjerë Elizabeth II në 2014, pjesa e brendshme është e veshur në mënyrë të përsosur me mëndafsh të verdhë aguliçe dhe e zbukuruar me materiale të lidhura me Britaninë dhe historinë e saj.

Pas shërbimit, Mbreti Charles dhe Mbretëresha Camilla do të dërgohen përsëri në pallat në Gold State Coach, i cili është përdorur në çdo kurorëzim që nga William IV në 1831. Ky procesion kurorëzimi do të ndjekë të njëjtën rrugë, por do të jetë shumë më i madh në shkallë se ai që i paraprin shërbimit të kurorëzimit.

Goodsir ka thënë se karroca e madhe 260-vjeçare – e cila është shtatë metra e gjatë, 3.6 metra e gjatë dhe peshon katër tonë metrikë – mund të përdoret vetëm me një ritëm ecjeje “që me të vërtetë shton madhështinë e këtij procesioni të madh mbretëror.”

Modernizimi i një rituali të lashtë

Kurorëzimi i së shtunës është caktuar të fillojë në orën 11 të mëngjesit dhe pritet të zgjasë rreth dy orë.

Flamurtarët e çdo kombi do të shoqërohen nga guvernatorët e përgjithshëm dhe kryeministrat. Mbreti Charles dhe Mbretëresha Camilla do të marrin pjesë secili nga katër faqe gjatë gjithë shërbimit. Faqet – mes tyre nipi i Charles, Princi George, dhe tre nipërit e Camilla, Gus dhe Louis Lopes dhe Freddy Parker Bowles, si dhe stërnipi i saj Arthur Elliot – do të marrin pjesë gjithashtu në procesione.

Shërbimi do të mbështetet në traditën. Disa nga ato ndryshime në ceremoninë e lashtë të krishterë – tema e së cilës është “thirrur për të shërbyer” – përfshijnë mbretin duke u lutur me zë të lartë, pjesëmarrjen e udhëheqësve fetarë nga besimet e tjera, përfshirjen e klerit femra dhe përfshirjen e gjuhëve të tjera të folura në Ishujt Britanikë.

Për më tepër, nderimi tradicional i bashkëmoshatarëve është zëvendësuar me një “homazh të njerëzve”. Ky rregullim do ta shohë publikun të ftuar për t’u bashkuar me “një kor prej miliona zërash, të mundësuar për herë të parë në histori për të marrë pjesë në këtë moment solemn dhe të gëzueshëm”.

Kryepeshkopi i Canterbury tha se shërbimi do të “festojë traditën” ndërsa përmban “elemente të reja që pasqyrojnë diversitetin e shoqërisë sonë bashkëkohore”.

Ajo do të ngrihet gjithashtu nga një program muzikor i zgjedhur personalisht nga Charles III , i cili kërkoi ndihmën e kompozitorit të mirënjohur britanik Andrew Lloyd Webber për të shkruar një nga 12 pjesët e reja për këtë rast.

Elementi i parë thelbësor është njohja.  Mbreti më pas do të marrë Biblën e Kurorëzimit dhe do të bëjë Betimin e Kurorëzimit, të administruar nga Kryepeshkopi, por një kërkesë ligjore dhe jo pjesë e liturgjisë. Charles do të zotohet të sundojë sipas ligjit dhe të ushtrojë drejtësi me mëshirë.

Ampulla dhe luga e kurorëzimit, 1661 dhe shekulli i 12-  . Elementi i tretë i shërbimit të kurorëzimit është kur monarku ulet në karrigen e kurorëzimit dhe lyhet me vaj të shenjtë nga Kryepeshkopi. E konsideruar si pjesa më e shenjtë e shërbimit, është përshkruar nga Welby si një moment midis Mbretit dhe Zotit. Kjo pjesë nuk do të jetë e dukshme pasi do të ngrihet një ekran i veçantë me tre anë për të ruajtur shenjtërinë e aktit. Kryepeshkopi do të derdhë “vaj krizmale” nga Ampulla, një balonë ari në formën e një shqiponje, mbi lugën e kurorëzimit të praruar në argjend përpara se të vajos Karlin në kokën, gjoksin dhe duart e tij. Luga e shekullit të 12-të është objekti më i vjetër i përdorur në kurorëzime, pasi i ka mbijetuar zhdukjes së regalive mbretërore gjatë Luftës Civile angleze. Megjithatë, Ampulla origjinale ka shumë të ngjarë të jetë shkrirë dhe kështu u krijua një e re për kurorëzimin e mbretit Charles II në 1661 pas rivendosjes së monarkisë një vit më parë.

Shpata e Ofertës, 1820. Pjesa tjetër është investimi, kur sovrani vishet me petka të arta dhe i paraqitet regalia e kurorëzimit. Midis këtyre objekteve të çmuara është Shpata e Ofertës ose Shpata e Xhevahiruar. Është një pjesë befasuese e bërë në 1820 dhe e përdorur për herë të parë në kurorëzimin e mbretit George IV. Ajo ka një teh çeliku, të montuar në ar dhe të vendosur me smerald, rubin, safirë dhe diamante që formojnë një trëndafil, gjembak, shamrock, gjethe lisi, lisa dhe kokë luani. Shpata gjendet në një këllëf lëkure të përpunuar të mbuluar me ar. Përfaqësues i virtyteve kalorësore, bekohet nga Kryepeshkopi, i dorëzohet Mbretit dhe më pas ofrohet në altar.

Sfera e Sovranit, 1661. E përdorur në çdo kurorëzim që nga viti 1661, Rryma e Sovranit simbolizon fuqinë mbretërore dhe botën e krishterë. Ai është bërë nga dy hemisfera të zbrazëta ari, të pajisura së bashku me një brez të ndërlikuar bizhuteri në smalt të bardhë. Rrotulla është e ndarë në tre seksione të cilat përfaqësojnë tre kontinentet e njohura gjatë periudhës mesjetare. Është i vendosur me 365 diamante, 18 rubin, nëntë smeraldë dhe nëntë safirë, shumë prej të cilëve janë gurë të çmuar origjinalë. Xhevahiri më i çmuar është ametisti i purpurt i thellë që kapërcen rruzullin.

Skeptri i Sovranit me Kryq, 1661. Dy Sceptre të Sovranit do të shfaqen në kurorëzimin e Charles. Skeptri i Sovranit me Kryq tregon autoritetin e përkohshëm dhe lidhet me qeverisjen e mirë. Me kalimin e viteve, ajo ka pësuar disa transformime – më së shumti përfshirja e diamantit Cullinan I, i cili peshon një 530 karat dhe ka zbukuruar majën e shufrës së arit që nga viti 1911. I njohur gjithashtu si “Ylli i Madh Afrikës”, ai u pre nga një diamant spektakolar 3106 karatësh i minuar në Afrikën e Jugut në 1905 dhe iu dorëzua familjes mbretërore britanike nga autoritetet koloniale. Një xhevahir që mishëron trashëgiminë komplekse të perandorisë, shumë afrikano-jugorë sot e shohin blerjen e saj nga Britania si të paligjshme dhe kanë kërkuar që ajo të kthehet. Ndërkohë, Skeptri i Sovranit me Pëllumb, i cili gjithashtu quhet “Shufra e Barazisë dhe Mëshirës”, simbolizon autoritetin shpirtëror dhe zogu i tij i smaltuar përfaqëson Frymën e Shenjtë.

Katedra e kurorëzimit, 1300-1301. E njohur ndryshe si Karrigia e Shën Eduardit, është një tjetër artefakt antik i përdorur në momentin e kurorëzimit. Ajou bë me kërkesën e Eduardit I për të vendosur Gurin e Scone, i njohur gjithashtu si Guri i Fatit – guri i inaugurimit të mbretërve skocezë – pasi ai pushtoi kurorën dhe skeptrin skocez në 1296. E bërë prej lisi baltik, është zbukuruar me modele kafshësh, gjethesh dhe zogjsh në një sfond të praruar. Mbi kurrizin e saj është pikturuar figura e një mbreti me këmbët e tij të mbështetura mbi një luan. Westminster Abbey e ka përshkruar karrigen si “një nga mobiljet më të çmuara dhe më të famshme në botë” dhe thotë se është në “gjendje të jashtëzakonshme” duke pasur parasysh moshën e saj. Pavarësisht kësaj, ajo i është nënshtruar punimeve të konservimitpërpara ceremonisë. Çifti mbretëror do të përdorë Chairs of Estate të rinovuara për pjesët e hershme të ceremonisë dhe kurorëzimin e Queen Consort, ndërsa Karriget e Fronit do të përdoren për fronëzimin dhe homazhet.

 

Kurora e Shën Eduardit, 1661 Një pjesë befasuese e historisë mbretërore, ajo konsiderohet pjesa qendrore e regalisë së kurorëzimit pasi përdoret ekskluzivisht për aktin e kurorëzimit.

Kurora e Shtetit Perandorak Ky version i Kurorës së Shtetit Imperial është një shtesë relativisht e re e bërë në vitin 1937 për kurorëzimin e gjyshit të Charles, Mbretit George VI, dhe është një kopje pothuajse e Kurorës së mëparshme Perandorake të Mbretëreshës Viktoria.