Krijimi i sfondit të përsosur për filmin e ardhshëm “Barbie” kërkonte aq shumë bojë rozë sa çoi në një mungesë globale, sipas projektuesit të prodhimit të tij.
“Botës i mbaroi ngjyra rozë,” tha Sarah Greenwood në një intervistë të fundit me Architectural Digest .
Greenwood, i cili është nominuar për gjashtë çmime Oscar, duke përfshirë për drejtimin artistik të “Pride & Prejudice” dhe “Atonement”, tha se ndërtimi i setit përfshinte sasi të mëdha të bojës rozë fluoreshente të Rosco.
Warner Bros.’ Filmi live-action, i cili del në kinema më 21 korrik, luan Margot Robbie në rolin kryesor dhe Ryan Gosling si i dashuri i saj, Ken.
Margot Robbie brings the famous doll to life in the movie.
Greta Gerwig, e cila drejtoi dhe bashkë-shkruan skenarin me Noah Baumbach, i tha revistës se ngjyra ishte shumë e rëndësishme për filmin.
“Doja që trëndafilat të ishin shumë të ndezura dhe gjithçka të ishte pothuajse e tepërt”, tha ajo.
Kjo ishte pjesë e asaj që Gerwig e përshkroi si “fjalë për fjalë duke krijuar universin alternativ të Barbie Land”.
Ekipi me bazë në Londër porositi një “Dreamhouse” të Barbie në internet për të ndezur imagjinatën e tyre.
Ata morën frymëzim të mëtejshëm nga modernizmi i mesit të shekullit të Palm Springs. “Gjithçka rreth asaj epoke ishte e qartë,” tha Greenwood, duke shtuar se ajo u përpoq “ta bënte Barbien reale përmes kësaj bote joreale”.
Në një email për CNN, Lauren Proud, nënkryetare e marketingut dhe përvojës dixhitale për kompaninë e bojrave Rosco, konfirmoi se prodhimi përdorte shumë ngjyrë, por shtoi se kishte faktorë të tjerë të përfshirë në bojën rozë.
“Grupet po zhvilloheshin gjatë një kohe kur ne ende po përjetonim problemet e zinxhirit të furnizimit global dhe furnizimi me bojë u godit veçanërisht rëndë,” tha ajo. “Ne dhamë gjithçka që mundëm, ata i morën të gjitha. Mezi presim të shohim se si duket në film.