Edhe pse Facebook dhe TikTok kryesojnë bindshëm në numrin e përdoruesve, Instagram, platforma e tretë më e madhe në hapësirën e mediave sociale, është e preferuara mes përdoruesve të rrjeteve sociale. Sipas të dhënave, pothuajse 16% e përdoruesve të mediave sociale e quajtën Instagramin si platformën e tyre numër një, 2% më shumë se Facebook, dhe dyfishin e pjesës së TikTok-ut. Popullariteti i Instagramit dhe TikTok rritet, Facebook humbet terren

Numri i përdoruesve të Instagram është rritur gjatë viteve të fundit. Sipas të dhënave të Statista, aplikacioni i rrjeteve sociale për ndarjen e fotografive dhe videove pritet të godasë 1.3 miliardë përdorues në vitin 2023, 86 milionë më shumë se një vit më parë. Deri në vitin 2027, kjo shifër pritet të rritet me 17% të tjera dhe të arrijë në 1.56 miliardë në mbarë botën. Dhe ndërsa kjo është ende shumë më pak se numërimi i përdoruesve të Facebook apo TikTok , të dy gjigantët e mediave sociale po humbasin garën me Instagramin kur bëhet fjalë për popullaritetin në hapësirën e mediave sociale.

Sipas raportit më të fundit Digital Global Overvieë, 15.7% e përdoruesve të mediave sociale të moshës nga 16 deri në 64 vjeç e quajtën Instagramin zgjedhjen e tyre të preferuar, 1.5% më shumë se gjashtë muaj më parë. Facebook u rendit si platforma e dytë më popullore, me 13% të aksioneve midis të anketuarve. Megjithatë, statistikat tregojnë se gjigandi i medias sociale ka humbur njëfarë popullariteti që nga prilli, kur 14.2% e përdoruesve të mediave sociale e quajtën atë zgjedhjen e tyre më të lartë.

Sondazhi i DataReportal tregoi gjithashtu se Instagram është shumë më popullor se TikTok, i cili kishte vetëm 7% të aksioneve në mesin e të anketuarve. Megjithatë, kjo përbën një rritje nga 6.1% e aksioneve që platforma e videove me formë të shkurtër kishte gjashtë muaj më parë. X, më parë Tëitter, u rendit në mes të listës me 3.2% të aksioneve midis përdoruesve të mediave sociale, pothuajse e njëjtë me atë të prillit. Sondazhi tregoi se Snapchat ishte më pak popullor, me vetëm 1.3% të të anketuarve që e cilësuan platformën zgjedhjen e tyre të preferuar. Njerëzit kalojnë pothuajse 16 orë në muaj në Instagram, katër orë më shumë se vitin e kaluar

Përveç popullaritetit të saj në rritje në hapësirën e mediave sociale, Instagram ka parë gjithashtu një rritje të konsiderueshme në kohën mesatare të shpenzuar duke përdorur aplikativin e saj. Sipas Digital Global Overview Report, përdoruesit e Android në mbarë botën shpenzuan mesatarisht 15 orë e 50 minuta duke përdorur Instagramin në muaj, ose gati katër orë më shumë se vitin e kaluar. TikTok mbeti një mbret absolut në këtë kategori, me një mesatare prej 33 orë e 28 minuta të shpenzuara duke përdorur aplikacionin në një muaj, një maksimum prej dhjetë orësh më shumë se në vitin 2022. Facebook ishte gjithashtu përpara Instagramit, me 18 orë e 50 minuta. Por kjo është pothuajse një orë më pak se koha e përdorimit të gjigantit të mediave sociale vitin e kaluar. Statistikat tregojnë se përdoruesit e Telegram kaluan gati katër orë duke përdorur aplikacionin e tij çdo muaj, ose 45 minuta më shumë se një vit më parë.