Zbulohen disa planete me orbita aq të rregullta sa ngjajnë me një valsi kozmik, një ritëm që ka qenë gjithmonë i njëjtë për ndoshta katër miliardë vjet: kjo është arsyeja pse sistemi i gjashtë planetëve u zbulua në komën e Berenices, 100 vjet dritë larg nga Toka ka habitur astronomët. Këta planetë, pak më të mëdhenj se i yni dhe relativisht afër një ylli më të zbehtë se Dielli, mund të ketë kushte për të pritur forma jete.

I publikuar në revistën Nature, zbulimi është rezultat i një përpjekjeje të madhe ekipore, me teleskopë hapësinorë që punojnë me teleskopë me bazë në Tokë dhe dhjetëra studiues. Kalimi i këtyre planetëve përpara diskut të yllit të tyre është teknika që bëri të mundur zbulimin e sistemit të ri planetar.

Sistemi planetar i sapo zbuluar sillet rreth yllit të quajtur HD 110067, më i ndritshmi i zbuluar deri më tani që ka një sistem prej më shumë se katër ekzoplanetësh. Për astronomët, zbulimi është një minierë e të dhënave, e dobishme për të kuptuar formimin e sistemeve planetare.