Një ekspozitë në Galerinë Kombëtare të Artit në Uashington eksploron punën e fotografes legjendare Dorothea Lange, e cila kapi disa nga imazhet dokumentuese te paqëndrueshmërisë amerikane në shekullin e 20-të.

Pa titull (La Estrellita, kërcimtar “Spanjisht”), San Francisko, Kaliforni, 1919
Ky portret i Estrellitës, e cila ishte një kërcimtare me famë ndërkombëtare, është një nga veprat më të hershme të Lange.

Hopi Man, Arizona, 1923
Kjo është koha kur ajo sapo kishte filluar të fotografonte jashtë studios së saj. Ajo nuk bëri shumë foto në ato udhëtime, por ato që kanë mbijetuar janë vërtet interesante.

Vajza vendase amerikane, Taos, New Mexico, 1931
Në këtë imazh sheh një “lidhje vërtet të drejtpërdrejtë midis Lange dhe vajzës. Ka një ndjenjë mirëkuptimi mes tyre. Ajo po shikon drejt kamerës dhe duket mjaft rehat.

White Angel Breadline, San Francisko, Kaliforni, 1933
Lange ishte në studion e saj duke parë poshtë dhe pa aq shumë varfëri sa që mori një vendim për të marrë me vetëdije kamerën e saj nga studioja në rrugët e San Franciskos për të dokumentuar atë.
Demonstrata, San Francisko, 1934
E bërë në mes të Depresionit të Madh, Demostrata zbulon se si “Lange filloi të përdorte situatën për të vendosur më shumë informacion për ne, si fjalët në foto,”

Erozioni njerëzor në Kaliforni (Nëna Migrante), 1936
Nëna Migrante, është bërë një nga imazhet fotografike më ikonike të të gjitha kohërave. Imazhi ishte një nga një seri fotosh të marra në kampin e Pea Picker në Kaliforni kur Lange punonte për Administratën Federale të Risistemimit.
Në rrafshnalta, një kapele është më shumë se një mbulesë, 1938
Kjo fotografi konsiderohet “një risi në portret… Bëhet fjalë për karakterin e njeriut, jo vetëm për dukjen”.

Fëmijët e shkollës publike Weill San Francisko, Kaliforni, prill 1942,

Menjëherë pasi SHBA hynë në Luftën e Dytë Botërore, Lange u punësua nga Autoriteti i Zhvendosjes së Luftës për të dokumentuar japonezët amerikanë, të cilët tani shiheshin si një rrezik potencial dhe zhvendoseshin me forcë në kampet e burgimit.

Portreti familjar, 1956
Kjo foto është bërë në një shtëpi para se të përmbytej por pasi ishte braktisur. “Është një imazh prekës që tregon se çfarë humbet kur një qytet i tërë përmbytet.’

Fëmija Korean, 1958
Imazhi emocionues i fytyrës së një fëmije të vogël nga Lange është marrë në Korenë e Jugut pesë vjet pas përfundimit të Luftës Koreane, kur njerëzit jetonin në varfëri ekstreme.