Gjatë vitit 2023 pati një rritje të konsiderueshme të të ardhurave nga aplikacionet celulare në vitin 2023, me TikTok duke u bërë aplikacioni i parë që ka tejkaluar 10 miliardë dollarë sa i përket shpenzimeve të përdoruesve. Përdoruesit e TikTok kanë ndihmuar që të ardhurat nga aplikacionet të arrijnë një nivel të ri në një vit. Sipas Bloomberg, aplikacioni për ndarjen e videove u bë aplikacioni i parë celular që tejkaloi 10 miliardë dollarë shpenzime kumulative të përdoruesve.
Teksa të ardhurat nga shitjet e aplikacioneve ishin në rritje në vitin 2023, industria e lojërave u përball me një rënie dyshifrore të shitjeve në Kinë që zvarriti shitjet globale me 2%.

Publikohet shifra marramendëse, ja sa para kanë shpenzuar

Këto të dhëna janë zbuluar në analizën e Bloomberg për shpenzimet e aplikacioneve për vitin 2023. Raporti gjithashtu theksoi një rritje të përdorimit të smartfonëve, me Indonezinë që kryeson paketën, ku individët shpenzonin mbi 6 orë në telefonat e tyre inteligjentë çdo ditë. Përdorimi mesatar ditor i aplikacioneve arriti në 5 orë, me një rritje prej 3% në shpenzimet e aplikacioneve gjatë vitit 2023. Veçanërisht, Koreja e Jugut, Brazili, Meksika dhe Turqia përjetuan të gjitha rritje, me shpenzimet e aplikacioneve të konsumatorëve që u rritën me 25% ose më shumë.

Publikohet shifra marramendëse, ja sa para kanë shpenzuar

TikTok përfitoi më së shumti nga rritja e blerjeve brenda aplikacionit përmes një sistemi që u mundëson përdoruesve të japin dhurata për krijues kontenti dhe llogaritë e përdoruesve të tyre të preferuar. Raporti përmend se platforma e mediave sociale, në pronësi të ByteDance, “zhbllokoi sekretin e fitimit të parave në celular”. Thuhet në raportin e Bloomberg se:

TikTok hodhi themelet përmes mekanizmit të tij të informimit të krijuesve të kontentit. Në vitin 2024, fitimi i parave direkt i konsumatorit në aplikacionet sociale përmes blerjeve brenda aplikacionit është vendosur të rritet 150% në 1.3 miliardë dollarë ndërsa konkurrenca rritet. Sipas të dhënave, aplikacionet më të shkarkuara në 2023 ishin Shein dhe Temu, me Temu që pretendonte titullin e aplikacionit më të shkarkuar. Aplikacionet gjeneruese të AI gjithashtu kaluan kufirin prej 10 miliardë dollarësh në shpenzimet mujore të konsumatorëve deri në fund të 2023.