Analiza e MailOnline tregon se shikimet e videove në profilet e partive politike në Mbretërinë e Bashkuar tashmë po i afrohen 80 milionëve që nga fjalimi i Rishi Sunak më 22 maj – me laburistët që kanë rrëmbyer 52 milionë prej tyre, ndërsa konservatorët kanë mbetur në 15.2 milionë.
Por ekspertët kanë paralajmëruar se ndërsa laburistët kanë një epërsi të madhe për sa i përket ndjekësve ose pikëpamjeve – ata nuk duhet të kenë besim të tepruar, veçanërisht me të Gjelbrit dhe Liberal Demokratët që performojnë veçanërisht mirë në TikTok.
Palët nuk mund të blejnë reklama në TikTok në pronësi kineze – por lufta e re dixhitale do të thotë se ato mund të shpenzojnë gati 35 milionë funte në këto zgjedhje në internet. Laburistët kanë shpenzuar 2.4 milionë funte në reklama në Facebook dhe Instagram në pronësi të Meta-s, si dhe në Google. Konservatorët kanë shpenzuar 840,000 £.
Shpenzimet e Laburistëve në Google do të thotë që nëse dikush kërkon “Rritet taksat e punës” – ata marrin rezultatin: “Laburistët nuk do të rrisin taksat për njerëzit që punojnë”.
Hiti më i mirë i Sir Keir Starmer në TikTok është një klip 11 sekonda i Cilla Black duke kënduar “Surprise Surprise” në fund të shfaqjes së saj në ITV. Ky është klipi më popullor i fushatës dhe është parë më shumë se 5.2 milionë herë nga e majta.
TikTok-u i tyre i dytë më i ndjekur, është i zotit Sunak, i veshur si magjistar dhe një paralajmërim se kujtdo që voton Tory-n do t’i dëmtohet aura – një referencë për një shaka mes adoleshentëve.
Një komentues në meme-n e Cilla Black tha sot: ‘Kushdo që është në krye të llogarisë së mediave sociale të laburistëve duhet të jetë në të vërtetë Kryeministri’. Njëri u përgjigj: ‘Ndoshta të jetë më i mirë se Starmer’.
TikToks i Reformës performon më mirë kur Nigel Farage është në to, veçanërisht kur flet për imigracionin.
Profesor Andrew Chadwick, Profesor i Komunikimit Politik dhe Drejtor i Qendrës së Kulturës Qytetare Online në Universitetin Loughborough, tha për MailOnline se këto janë zgjedhjet e para të përgjithshme ku do të mund të shihni nëse ka ndonjë lloj marrëdhënieje midis suksesit të TikTok dhe suksesit zgjedhor.