Fushata e Donald Trump po merr disa lajme të mira nga Ohio.
Një furrë buke e njohur në Cincinnati, “sondazhi i biskotave” të së cilës ka parashikuar me saktësi çdo rezultat zgjedhor, përveç atij që nga viti 1984, aktualisht sheh ish-presidentin dhe kandidatin republikane që kryeson garën përballë demokrates Kamala Harris.
Trump shënoi rreth 54% mbështetje (2,953 biskota) ndaj 39% të Harris (2,134 biskota), me një biskotë “të pavarur” me buzëqeshje që shënoi 7% (397 biskota), sipas raportit të fundit të ndarë nga Busken Bakery.
Sondazhi i biskotave do të qëndrojë i hapur deri në ditën e zgjedhjeve më 5 nëntor, kështu që llogaritjet pasqyrojnë rezultatin e “votimit të hershëm” nga ata që pëlqejnë ushqimet e ëmbla.
“Ne na pëlqen të bëjmë shaka dhe të themi se klientët mund të mbushin kutinë e votimit”, tha për “The Post” presidenti dhe CEO i furrës, Dan Busken.
Për të kontribuar në të dhëna, klientët thjesht blejnë biskotat e kandidatit të tyre të preferuar në internet ose në një nga katër dyqanet e zonës së Busken.
Çdo biskotë e blerë llogaritet si një votë e vetme dhe nuk ka kufi se sa mund të blejë një klient.
“Sondazhi” ka qenë jashtëzakonisht i saktë në dhjetë zgjedhjet e parashikuara deri më tani.
“Rezultatet tona, nga katër dyqanet tona të shitjes me pakicë, mbulojnë pjesën veriore, jugore, lindore dhe perëndimore të Cincinnati”, shpjegoi Busken. “Është padyshim interesante që në një shtet si Ohio dhe në një qytet si Cincinnati ka pasur një saktësi të tillë në këtë sondazh me biskota gjatë viteve të mëparshme”.
Ohio është konsideruar prej kohësh një shtet i rëndësishëm, duke zgjedhur fituesin në çdo zgjedhje midis 1964 dhe 2016. Kjo ndryshoi në vitin 2020, kur në një rast të imitimit të biskotave, Trump fitoi Ohio, por humbi zgjedhjet.
Konkursi i kandidatëve u konceptua nga babai dhe paraardhësi i Dan Busken, Page, i cili kishte vërejtur suksesin e “sondazheve” të ngjashme në të kaluarën, duke përfshirë një për të parashikuar një Super Bowl.
“Ne punësojmë një artist lokal që bën karikatura dhe ai vizaton një karikaturë të secilit kandidat. Dhe pastaj ne e transferojmë atë imazh në një biskotë. Kjo është menduar të jetë diçka argëtuese”, shpjegoi Dan Busken.