Nëndetëses Titan iu desh të ndërpriste një zhytje vetëm disa ditë përpara shpërthimit që vrau pesë pasagjerët e saj ndërsa eksploronin rrënojat e Titanikut, dëshmoi të enjten një ish-punonjës i kompanisë.

Dëshmia nga ish-drejtori shkencor i OceanGate, Steven Ross erdhi ndërsa Roja Bregdetare e SHBA-së filloi një seancë 2-javore të hënën për katastrofën e vitit 2023, e cila do të paraqesë prova se çfarë shkoi keq dhe nëse dështimi fizik ose i projektimit kontribuoi në aksidentin që mori .

Ross tha gjatë seancës se zhytja e mëparshme duhej të ndërpritej për shkak të një mosfunksionimi të valvulës që la të paktën një pasagjer të varur me kokë poshtë dhe mori “kohë të konsiderueshme” për t’u korrigjuar.

Ai tha se kur nëndetësja doli në sipërfaqe gjatë asaj zhytjeje, ajo u anua dhe harku i saj ishte drejtuar lart në një kënd 45 gradë.

Ross, i cili ishte brenda së bashku me katër pasagjerë të tjerë, shpjegoi se “nuk kishte siguri brenda asaj nëndetëseje”.

Piloti atë ditë — CEO i OceanGate Stockton Rush, i cili vdiq në shpërthim ditë më vonë — “u përplas në pjesën e pasme,” tha Ross.

“Pjesa e mbetur e pasagjerëve u rrëzuan. Unë përfundova duke qëndruar në pjesën e pasme të murit,” vazhdoi ai. “Një pasagjer ishte i varur me kokë poshtë dhe dy të tjerët arritën të futeshin në kapakun e harkut.”

Ai tha se askush nuk u lëndua në incident, por se brenda hapësirës së ngushtë dhe të kufizuar “ishte e parehatshme dhe e pakëndshme dhe u desh kohë e konsiderueshme për të korrigjuar problemin” – të paktën një orë, sipas llogarisë së tij.

Rush, tha ai, ishte “i mërzitur” nga incidenti.

Një dëshmitar zbulon se nëndetëses Titan iu desh të

Rush dhe katër pasagjerë zbritën me nëndetësen më 18 qershor 2023, për të vëzhguar rrënojat e Titanikut. Por kontakti humbi më pak se dy orë pas largimit të tyre. Një operacion i madh shpëtimi filloi me shpresën se pasagjerët thjesht kishin humbur fuqinë dhe po lëviznin të pafuqishëm në thellësitë e oqeanit.

Megjithatë, brenda pak ditësh u bë e qartë se nëndetësja ishte shkatërruar në një shpërthim kataklizmik.

Viktimat supozohet se kanë vdekur menjëherë në katastrofën, e cila ndodhi nën presionin dërrmues të Atlantikut të Veriut në një thellësi prej më shumë se dy milje (afërsisht katër kilometra).

Përveç Rush, katër të tjerët në Titan ishin eksploruesi britanik Hamish Harding, eksperti francez i nëndetëseve Paul-Henri Nargeolet, manjati pakistanezo-britanik Shahzada Dawood dhe djali i tij Suleman.

Familja e Nargeolet ka çuar OceanGate në gjykatë, duke kërkuar 50 milionë dollarë për neglizhencë.

Një mbetje e nëndetëses u gjet 500 metra nga Titaniku, i cili ndodhet 400 milje larg brigjeve të Newfoundland, Kanada.