Doku lundrues “DOURADO”, 90 metra i gjerë me peshë 91,000 ton, u tërhoq përmes rrugës së re ujore të Kanalit nga dy rimorkiatorë shoqërues nga Singapori dhe u drejtua nga pesë rimorkiatorë të Autoritetit të Kanalit të Suezit (SCA) nën mbikëqyrjen e pilotëve të lartë dhe mjeshtrave të rimorkiatorëve. Me një gjatësi totale prej 450 metrash, duke përfshirë dokun dhe rimorkiatorët, kalimi i tij kërkonte rregullime komplekse lundrimi dhe kontroll të saktë të rrymave të ajrit dhe ujit.

Operacioni, i cili zgjati gati 24 orë, përfshinte një planifikim rigoroz nga SCA, duke përfshirë një plan lundrimi të zhvilluar nga Qendra e Monitorimit të Navigimit, inspektime para tranzitit në zonën e ankorimit të Suezit dhe trajnim simulues në Akademinë e Trajnimit Detar SCA. Një ekip prej 16 pilotësh dhe 10 mjeshtrash rimorkiatorë koordinuan lëvizjen e Dokut, të mbështetur nga monitorimi i vazhdueshëm dhe respektimi i rreptë i kufirit të shpejtësisë prej 4 nyjesh.

“Suksesi nënvizon aftësinë e Kanalit për të trajtuar operacione të vështira, me aftësi të zgjeruara pas projektit të zhvillimit të sektorit jugor, i cili rriti gjerësinë e Kanalit me 40 metra, duke lejuar anijet deri në 90 metra të gjerë të kalojnë të sigurta,” tha administrata.

Admirali Rabiee theksoi rëndësinë e operacionit, duke theksuar gatishmërinë e Kanalit të Suezit për të ofruar shërbime të avancuara lundrimi, transporti dhe logjistike. Ai gjithashtu vuri në dukje se zgjerimi i Kanalit ishte jetik për të akomoduar njësi të mëdha lundruese si “DOURADO”, duke rritur konkurrencën e tij globale.

Van Oord ka përfunduar së fundmi pastrimin e dy baseneve të reja portuale në portin e Ain Sokhna, duke përfunduar me sukses një projekt që është pjesë e programit të zgjerimit të portit.