Formula 1 nuk është vetëm një garë shpejtësie, por një kulm i teknologjisë, inxhinierisë dhe investimeve marramendëse. Një makinë e kompletuar F1 për sezon kushton rreth 14.7 milionë euro, duke e bërë këtë sport ndër më të kushtueshmit në botë.

Motori, “Zemra” më e shtrenjtë

Pjesa më e shtrenjtë e makinës është motori hibrid turbo, i njohur si “Power Unit”, i cili kushton rreth 9.66 milionë euro në sezon. Ky sistem i avancuar kombinon performancën maksimale me efikasitet të lartë energjie dhe është një kryevepër e inxhinierisë moderne.

Çmimet e pjesëve kryesore

Shasia (skeleti i makinës): 644,000 euro

Krahu aerodinamik (pjesë kyçe për balancën dhe shpejtësinë): deri në 230,000 euro

Transmisioni: 322,000 euro

Timoni (një kompjuter në formën e një timoni): 46,000 euro

Sistemi “Halo” për mbrojtjen e pilotit: 15,640 euro

Detajet e tjera që shtojnë faturën

Karburanti për një sezon: deri në 28,520 euro

Gomat për një garë: rreth 35,880 euro

Sistemi i frenimit prej karboni: 72,000 euro

Sistemi hidraulik: 156,000 euro

Këto kosto të jashtëzakonshme ndihmojnë të kuptohet pse vetëm pak ekipe në botë kanë mundësinë të garojnë në këtë nivel.

Buxheti i kufizuar një përpjekje për barazi

Për të frenuar shpenzimet dhe për të krijuar më shumë barazi në konkurrencë, katër vjet më parë FIA vendosi një limit buxheti, i cili për sezonin aktual është ulur në 140.4 milionë dollarë. Edhe pse ky limit nuk përfshin të gjitha shpenzimet (si rrogat e pilotëve apo marketingun), ai ka sjellë ndryshime të ndjeshme në mënyrën si operojnë skuadrat.