Hetimet për rrëzimin e aeroplanit të Air India po shqyrtojnë të dhënat mjekësore të pilotëve, pasi pretendohet se njëri prej tyre kishte depresion dhe probleme të shëndetit mendor.
Kapiteni Sumeet Sabharwal, një pilot me përvojë me më shumë se 8,200 orë në kabinën e pilotit, po pilotonte Boeing 787 Dreamliner kur ai u rrëzua në një zonë banimi, të quajtur Meghani Nagar, duke vrarë 241 persona në bord dhe duke marrë jetën e 19 personave të tjerë në tokë.
Pak sekonda pas ngritjes më 12 qershor, dy çelësa karburanti në kabinën e avionit të fluturimit 171 të Air India u fikën menjëherë pas ngritjes, duke rezultuar në një humbje katastrofike të energjisë dhe rrëzimin e avionit në tokë.
‘Funksioni i kyçjes’ së çelësave nënkuptonte që pilotët duhej t’i ngrinin ato përpara se të ndryshonin pozicionin e tyre, ato nuk janë butona të thjeshtë që mund të fiken aksidentalisht.
Tani, hetimet për rrëzimin tragjik kanë filluar për të analizuar sjelljen e pilotit.
Kapiteni Mohan Ranganathan, një ekspert kryesor i sigurisë së aviacionit në Indi, ka zbuluar se “disa” pilotë të Air India dyshohet se kishin konfirmuar se piloti me përvojë të mirë, vuante nga probleme mendore.
Duke folur për The Daily Telegraph, ai pohoi: “Ai kishte marrë pushim nga fluturimi në tre-katër vitet e fundit. Ai kishte marrë leje mjekësore për këtë.”
Kapiteni Sabharwal kuptohet gjithashtu se ka marrë leje për shkak të zisë pas vdekjes së nënës së tij, megjithëse zoti Ranganathan beson se ai ishte “pastruar mjekësisht” nga Air India përpara rrëzimit fatal muajin e kaluar.
Në Powai, Mumbai, një nga ish-kolegët e Kapiten Sabharëal e përshkroi atë si një ‘zotëri të përpiktë’, duke shtuar se besonte se ‘ai në fakt po mendonte të dilte në pension të parakohshëm në dy vitet e ardhshme’, me plane për t’u kujdesur për babanë e tij të moshuar, 90 vjeç.
Në karrierën e tij të shkurtër, bashkëpiloti Clive Kunder, 28 vjeç, kishte regjistruar më shumë se 3,400 orë fluturimi.
Telegraph tha se ndërsa Air India refuzoi të komentonte, një zyrtar që punonte me kompaninë e tyre mëmë, Tata Group, i tha botimit se Kapiteni Sabharwal nuk kishte marrë asnjë leje mjekësore, me raportin paraprak që nuk arriti të merrte ndonjë gjetje të rëndësishme.
Ata shtuan se brenda dy viteve të fundit, të dy pilotët në bordin e fluturimit kishin kaluar provimin mjekësor të Klasit I, i cili bën një vlerësim të aftësive të tyre psiko-fizike.
Të dielën, një raport paraprak i publikuar nga autoritetet indiane ngriti pyetje rreth arsyes pse piloti do t’i kishte fikur manualisht çelësat – dhe nëse ishte një veprim i qëllimshëm apo një gabim katastrofik. Air India u kontaktua për koment.