Janarin e kaluar, FC Barcelona u bë klubi sportiv më i ndjekur në YouTube. E arriti këtë duke tejkaluar klube si Real Madrid dhe Liverpool.
Këtë verë, kryesisht për shkak të turneut aziatik, Barça arriti të tejkalonte të vetmet organizata sportive që e kishin tejkaluar atë: FIFA-n dhe NBA-në. Klubi i udhëhequr nga Joan Laporta zuri vendin e parë falë 23.8 milionë abonentëve në llogarinë e tij.
Angazhimet e klubit për ndeshjet parasezonale në Azi rritën shikueshmërinë në YouTube, por jo pa polemika. Fillimisht, Barça ofroi ndeshjet e saj parasezonale në Barça One, falas për përdoruesit e regjistruar. Dy ditë para ndeshjes kundër Vissel Kobe, klubi lançoi një paketë parasezonale në llogarinë e tij në YouTube për 9.90 €. Transmetimi i ndeshjes ishte i ndërlikuar për anëtarët që kishin bileta sezonale dhe në pushimin e pjesës së parë, FC Barcelona vendosi që veprimi më i mirë ishte t’i ofronte të gjitha ndeshjet falas në të njëjtën platformë. Kjo çoi në një rritje masive të abonimeve.
Shifra të jashtëzakonshme në ‘Gamper’
Transmetimi i ndeshjes së Barçës kundër Comos në trofeun “Joan Gamper” ishte një sukses në shikueshmëri për klubin. Barça e transmetoi ndeshjen në kanalin e saj në YouTube dhe regjistroi shifra spektakolare shikueshmërie. Ndeshja mblodhi një total prej 18.7 milionë shikimesh, me një mesatare prej më shumë se 1.8 milionë shikuesish të njëkohshëm.
Klubi vazhdoi të demonstronte se turneu i tij aziatik nuk ishte vetëm për miqësore. Në Kinë, ndeshja u transmetua në Douyin, një platformë specifike për tregun kinez. Ndeshja i kaloi një milion shikime.