Kompanitë kryesore shtetërore të naftës në Kinë – PetroChina, Sinopec, CNOOC dhe Zhenhua Oil – po pezullojnë blerjet e naftës ruse të transportuar me det, pasi Shtetet e Bashkuara vendosën sanksione ndaj Rosneft dhe Lukoil, dy kompanive më të mëdha të naftës në Moskë, thanë burime për Reuters.

Ky veprim vjen ndërsa rafineritë në Indi, blerësi më i madh i naftës ruse të transportuar me det, planifikojnë të ulin ndjeshëm importet e naftës bruto nga Moska për t’u përmbajtur sanksioneve të SHBA-së të vendosura për shkak të pushtimit të Ukrainës nga Kremlini dhe dështimit të saj për t’i dhënë fund luftimeve në rajon.

Rënia e ndjeshme e kërkesës për naftë nga dy klientët më të mëdhenj të Rusisë do të ushtrojë natyrshëm presion mbi të ardhurat e Moskës nga nafta dhe do t’i detyrojë importuesit kryesorë në botë të kërkojnë burime alternative furnizimi, duke rritur çmimet globale.

Kina importon rreth 1.4 milion fuçi naftë ruse në ditë nga deti. Vortexa Analytics vlerësoi se blerjet e naftës ruse nga kompanitë shtetërore kineze janë më pak se 250,000 fuçi në ditë për nëntë muajt e parë të vitit 2025, ndërsa kompania konsulente Energy Aspects e vlerësoi atë në 500,000 fuçi në ditë. Unipec, dega tregtare e Sinopec, ndaloi blerjen e naftës ruse javën e kaluar, thanë burimet, ndërsa Rosneft dhe Lukoil ia shesin Kinës pjesën më të madhe të naftës së tyre përmes ndërmjetësve, në vend që të merren drejtpërdrejt me blerësit, thanë tregtarët.

Ndërkohë, rafineritë e pavarura pritet të ndalojnë përkohësisht blerjet për të vlerësuar ndikimin e sanksioneve, por do të vazhdojnë të blejnë naftë ruse, sipas disa burimeve të tregut.

Vlen të përmendet se Kina importon gjithashtu rreth 900,000 fuçi naftë ruse në ditë përmes tubacionit, të cilat janë të destinuara për PetroChina, e cila, sipas disa tregtarëve, ka të ngjarë të preket pak nga sanksionet.