Nga John Harwood/ Me plane gjithëpërfshirëse të rimëkëmbjes ekonomike, Presidenti Joe Biden kërkon trashëgiminë e tij për një New Deal ose Great Society. Por ai po forcon gjithashtu atë të Barak Obamës. Në mënyra të shumëfishta, Biden ka përdorur 100 ditët e tij të para për të forcuar themelet e min uara të Obamacare. Ai ushtroi autoritetin e tij ekzekutiv për të ftuar më shumë të pasiguruar për të blerë mbulimin e Aktit të Kujdesit të Përballueshëm, zgjeroi marketingun për t’i inkurajuar ata dhe ofroi subvencione më të mëdha primi si pjesë e legjislacionit të tij të ndihmës së Covid me 1.9 trilionë dollarë. Sipas shifrave të administratës të lëshuara javën e kaluar, më shumë se 500,000 amerikanë kanë përfituar tashmë. Ndërsa periudha e posaçme e regjistrimit është zgjatur deri më 15 gusht, për t’u pasuar nga regjistrimet normale vjetore që fillojnë në nëntor, numri i marrjes së mbulimit në tregjet e ACA mund të jetë në nivelin më të lartë të të gjitha kohërave prej 12.7 milion gjatë vitit të fundit të presidencës së Obamës.
Për arkitektët e saj origjinal, të cilët kaluan katër vitet e fundit duke parë Presidentin e atëhershëm Donald Trump dhe republikanët që përpiqeshin të venitnin dhe zhduknin programin e Obamës, kjo përfaqëson një ringjallje thellësisht të kënaqshme. Nancy-Ann DeParle, një këshilltare kryesore shëndetësore e Obamës ndërsa u krijua ACA, nënvizoi se “Duhet të përmirësohet dhe forcohet. Presidenti Biden dhe Nënpresidentja Harris thanë se do ta bënin këtë dhe ata po e bëjnë”. Për arsye të qarta, Biden ka një rol të fortë në suksesin e programit. Si nënpresident, ai ishte gjithashtu i pranishëm në krijimin e programit, duke pëshpëritur në veshin e Obamës se përmbushja e dëshirës prej dekadash të Partisë Demokratike për një plan kombëtar shëndetësor përfaqësonte një “big f—— deal”, transmeton lexo.com.al.
Në fushatën e vitit 2020, Biden i rezistoi thirrjeve nga ri valët kryesorë dhe e majta demokratike për të përqafuar një sistem të paguesit të vetëm “Medicare for All” për të zëvendësuar ACA. Por axhenda e tij e kujdesit shëndetësor shtrihej përtej forcimit të strukturës ekzistuese të Obamës. Ai propozoi që Medicare të vihet në dispozicion të një pjese të re të amerikanëve duke ulur moshën e të drejtave në 60 nga 65 vjeç. Dhe ai bëri thirrje për një “opsion publik” të stilit Medicare, të disponueshëm edhe për ata që u ofrohet sigurim shëndetësor nga punëdhënësit e tyre. Të dy këto propozime përballen me klimën e ashpër politike në Kongres, veçanërisht ndërsa Shtëpia e Bardhë ka bërë shpenzimet masive të rimëkëmbjes ekonomike për infrastrukturën fizike dhe përparësitë e tjera në fokus të shtytjes së saj aktuale legjislative. Ndërkohë, Biden përdori ligjin e ndihmës Covid për të bërë një paradhënie të madhe për politikën shëndetësore.
Hapat që përfshiu mund të ndihmojnë në shtrirjen e mbulimit në më shumë se një të tretën e 29 milion amerikanëve aktualisht pa sigurim shëndetësor, sipas Larry Levitt i Kaiser Family Foundation. Përveç zgjerimit të gjerësisë dhe thellësisë së subvencioneve për blerjen e politikave të Obamacare, ligji i ndihmës Covid u dha stimuj të mëdhenj financiarë shteteve për të zgjeruar programet e tyre Medicaid sipas dispozitave të ACA. Zgjerimi nën Obamacare shtrin mbulimin e Medicaid për ata me të ardhura nën 138% të nivelit federal të varfërisë. 12 shtete – 10 prej të cilave Trump zhvilloi të dy fushatat e tij presidenciale – kanë rezistuar duke e bërë këtë që kur ACA u miratua në 2010. Nëse të 12-at pranonin stimujt e rinj të Biden për t’u zgjeruar, afërsisht 4 milion njerëz mund të fitonin sigurime nën Medicaid. Askush nuk ka pranuar deri më tani. Në Misuri, legjislatura e kontrolluar nga republikanët po bllokon zbatimin e zgjerimit të Medicaid edhe pasi votuesit e shtetit votuan për të zgjeruar Medicaid vitin e kaluar, transmeton lexo.com.al.
Por Biden dhe aleatët e tij të jashtëm nuk kanë hequr dorë. Grupi liberal i avokimit Protect Our Care ka nisur një fushatë publike për të bërë pr esion ndaj “GOP Medicaid Deniers”, ndërsa ekspertët e politikave shëndetësore pranë administratës hulumtojnë alternativa nëse pengimet vazhdojnë. Sharon Parrott, presidente e Qendrës për Buxhetin dhe Prioritetet e Politikave tha se “Ne kemi për të gjetur një mënyrë për ta mbuluar këtë grup”. Dhe DeParle parashikoi që administrata e Biden “do të jetë shumë krijuese” në lidhje me kapërcimin e rez istencës së zgjatur. Më vonë këtë muaj, pjesa e dytë e axhendës së rimëkëmbjes ekonomike të Biden – një “Plan i Familjeve Amerikane” për të ndihmuar familjet që lu ftojnë të ngjiten në shkallët ekonomike – mund të skicojë një qasje. Një mundësi nën diskutim: një opsion sigurimi publik me qëllim të kufizuar për ata që janë bll okuar në “hend ekun e mbulimit të Medicaid” të shteteve rezistuese. Subvencionet e zgjeruara të primit në ligjin e ndihmës Covid zgjasin vetëm dy vjet. Shtëpia e Bardhë dëshiron t’i bëjë ato të përhershme, por kjo kërkon legjislacion shtesë.
Por Biden nuk ka eli minuar ende një kër cënim ekzistencial ligjor për Obamacare. Gjykata e Lartë, e formuar nga tre gjyqtarë të emëruar nga Trump, nuk ka vendosur ende për një proces gjyqësor nga shtetet e drejtuara nga republikanët që kërkon ta deklarojë ACA-në antikushtetuese. Por shumë ekspertë ligjorë presin që gjykata të mbështesë edhe një herë ligjin. Shefi i Drejtësisë John Roberts dhe i emëruari nga Trump Brett Kavanaugh e sugjeruan këtë gjatë disa argumenteve orale nëntorin e kaluar. Mbështetja publike e ligjit është rritur në fakt gjatë gjykimit të tij të zgjeruar ligjor dhe politik. Pasi Trump dhe Kongresi i udhëhequr nga republikanët gati sa e shfuqizuan atë në 2017, votuesit i dorëzuan demokratëve Dhomën në 2018 dhe më pas kontrollin e plotë të Kongresit dhe Shtëpisë së Bardhë në 2020. Nën mbrojtjen e Biden tani, arritja e trashëgimisë së Obamës duket se do të mbetet një tipar i qëndrueshëm i peizazhit amerikan. Duke cituar një reklamë televizive të një brezi të mëparshëm për një orë, DeParle përfundoi: “Nevojitet një lëpirje dhe vazhdon vetë”./CNN/Lexo.com.al/e.c.