Drejtuesit e një paneli të Senatit të Shteteve të Bashkuara kanë thirrur drejtuesit nga YouTube, TikTok dhe Snapchat për t’u përballur me pyetjet se çfarë po bëjnë kompanitë e tyre për të garantuar sigurinë e përdoruesve nga ana e fëmijëve. Tre drejtuesit – Michael Beckerman, zëvendës president i TikTok dhe shef i politikave publike për Amerikën; Leslie Miller, nënkryetare për çështjet qeveritare dhe politikat publike të pronarit të YouTube, Google; dhe Jennifer Stout, nënkryetare për politikat publike globale të Snapchat-it, Snap Inc, do të paraqiten në një seancë dëgjimore të nënkomitetit sot.
Nënkomiteti i Tregtisë së Senatit për mbrojtjen e konsumatorit dëgjoi dje një ish-punonjëse të Facebook, e cili parashtroi një hulumtim të brendshëm të kompanisë që tregon se shërbimi i shkëmbimit të fotografive në Instagram të kompanisë duket se dëmton seriozisht disa adoleshentë. Paneli po zgjeron fokusin e tij për të ekzaminuar platforma të tjera teknologjike, me miliona ose miliarda përdorues. Të tre platformat janë thurur në strukturën e jetës së të rinjve, duke ndikuar shpesh në veshjen, lëvizjet e kërcimit dhe dietën e tyre, potencialisht deri në pikën e obsesionit. Presioni i kolegëve për të hyrë në aplikacione është i fortë. Mediat sociale mund të ofrojnë argëtim dhe edukim, por platformat janë keqpërdorur për të dëmtuar fëmijët dhe për të promovuar ngacmimin, vandalizmin në shkolla, çrregullimet e të ngrënit dhe marketingun manipulues, sipas ligjvënësve.