Për shumë vite, njerëzit kanë ndarë fjalëkalimin e tyre Netflix me miqtë dhe familjen, në mënyrë që ata të mund të shijojnë programimin e ofruar nga shërbimi i transmetimit. Duket se kësaj epoke të ndarjes së fjalëkalimit të Netflix-it mund t’i vijë fundi pasi Netflix përballet me shumë më tepër konkurrencë sesa tre vjet më parë, dhe të ardhurat e kompanisë po ndjejnë gjithashtu efektet e ndarjes së fjalëkalimit.

Në një postim të ri në blog të publikuar nga Netflix, kompania do të fillojë testimin e dy veçorive të reja në Kili, Kosta Rika dhe Peru, të krijuara për të frenuar trendin e ndarjes së një llogarie Netflix.

“Ne e kemi bërë gjithmonë të lehtë për njerëzit që jetojnë së bashku të ndajnë llogarinë e tyre Netflix, me veçori si profile të veçanta dhe transmetime të shumta në planet tona standarde dhe premium.”

Në këtë postim, Netflix po rregullon rekordin, duke deklaruar se llogaritë nuk synohen të përdoren midis familjeve. Netflix pranon se ndarja e fjalëkalimit po ndikon në të ardhurat e tij, dhe kështu aftësinë e tij për të investuar në përmbajtje origjinale që tërheq abonentë.

“Si rezultat, llogaritë po ndahen midis familjeve – duke ndikuar në aftësinë tonë për të investuar në televizione dhe filma të rinj të mrekullueshëm për anëtarët tanë. Kështu që për vitin e kaluar ne kemi punuar për mënyra për t’u mundësuar anëtarëve që ndajnë këtë punë jashtë familjes së tyre ta bëjnë këtë me lehtësi dhe siguri, duke paguar edhe pak më shumë.”