Ekonomia e Mbretërisë së Bashkuar u tkurr me 0.2% në tremujorin e tretë, tregojnë shifrat e hershme zyrtare, duke shënuar hapin e parë drejt recesionit.
Zyra për Statistikat Kombëtare (ONS) raportoi një rënie të prodhimit për muajin shtator, duke e lënë produktin e brendshëm bruto (GDP) në territor negativ për periudhën korrik-shtator në tërësi.
Përkufizimi zyrtar i një recesioni është dy tremujorë radhazi të rritjes negative.
Kjo do të arrihet nëse ekonomia tkurret edhe në tremujorin e katërt aktual deri në fund të vitit.
Perspektiva u pa si aq e tmerrshme nga Banka e Anglisë javën e kaluar sa ajo deklaroi se Mbretëria e Bashkuar ishte tashmë në recesion – duke përshkruar një skenar ku ekonomia mund të tkurret për tetë tremujorë radhazi nga tremujori i tretë i 2022.
Kjo do ta bënte rënien më të zgjatur që nga fillimi i regjistrimeve, megjithëse thellësia e rënies do të ishte e moderuar në krahasim me atë të parë pas krizës financiare të vitit 2008.
Rënia po nxitet nga efektet e krizës së kostos së jetesës.
Kostot filluan të rriteshin globalisht sepse kërkesa po tejkalonte ofertën në fund të bllokimeve për COVID.
Më pas, një bombë ekonomike do të përkeqësonte problemin e inflacionit pasi Rusia pushtoi Ukrainën në shkurt – duke detyruar kostot e shumë mallrave thelbësore si nafta, gazi, gruri dhe ushqime të tjera.
Pasojat, të cilat përfshijnë ndikimin e sanksioneve perëndimore ndaj Moskës, detyruan rritjen e çmimeve të cilat më pas iu kaluan konsumatorit zinxhirët e furnizimit.
Rritja e normave të interesit për të trajtuar inflacionin, jo vetëm në Mbretërinë e Bashkuar, por në pjesë të mëdha të botës, kanë detyruar të rrisin kostot e huamarrjes për të shtrydhur edhe më shumë fuqinë shpenzuese.
Huamarrësit në Mbretërinë e Bashkuar kanë duruar dhimbje shtesë pasi mini-buxheti i qeverisë Truss shkaktoi një krizë besimi në financat publike të Mbretërisë së Bashkuar në tregjet financiare, dëmi nga i cili ndihet ende nga klientët e hipotekave në veçanti.
Një paund më i dobët ka shtuar gjithashtu inflacionin sepse e bën koston e importeve më të shtrenjta.